Inlägg från: knastintis |Visa alla inlägg
  • knastintis

Ni som handlat bebis saker på GEKÅS i ULLARED!

jag bor ganska nära gekås å allt jag inte fick när jag väntade sonen handlade jag så gott som där d e 8år sen men nu har dem mkt högre standard på allt t.o.m barnvagnen där e helt ok passa på å handla om ni e där d e billigare än ikea på det mesta

• knastintis

MissR jag vet folk som köpt barnvagn där å vart helt nöjda å skulle d va nåt m den får man ju troligen en ny på plats vid reklamation direkt... den dem ska ha nu ska va i stil med crescent vagnarna

• knastintis

räkna max 199 för baby sitter

• knastintis

gå stol köpte min vän för 279 igår om jag inte minns helt fel

• knastintis

rainbowarrior: vilka fina saker du köpt å visst är det billigt på ge kås:=) jag bor bara 4mil bort men e inte spec ofta där iaf men nu i väntans tider lär det bli en del turer dit hehe

• knastintis

e det någon här inne som har en bild på vagnen från gekås (kombi vagn) köpte en jätte fin vagn idag från babyproffsen begagnad i blått å på kanterna beige/blå men e osäker på om jag kommer vilja ha den jag hinner nog ångra mig 100000000ggr heheh

• knastintis

stads hotellet här i vbg e faktiskt helt ok har själv sovit där å har inget neg att säga om det... ska nog upp till ullared till helgen om pappa e ledig å vill köra:P

• knastintis

ja du d e inte helt omöjligt heheh

• knastintis

är bara i v10 men kan fan inte låta bli å åka dit hehe ska ändå dit å köpa present t min son å min syster å lär bli lite smått t bebis oxå

Svar på tråden Ni som handlat bebis saker på GEKÅS i ULLARED!