Ni som handlat bebis saker på GEKÅS i ULLARED!
lundmyr har dem inte på gekås men en himla massa annat fint
lundmyr har dem inte på gekås men en himla massa annat fint
jag har faktiskt aldrig vart m om nåt e slut när jag e på gekås
å jag bor nära å e där titt som tätt...
sootie jag vet att dem kombi vagnarna dem har är svin tunga å hjulen gärna vill ramla av så jag rekommenderar ej dem trots dem e snygga
jag köpte min bärsele där å den e så gott som likadan som babybjörns fast den jag köpte kan man bara ha framåt å den kosta 149 å e svart sen har dem en annan modell till plus en slags bärsjal
togota å linaslus: jag har ej använt bärselen men provat den å den verkar vara super bekväm å bra å ingen större skillnad på den baby björn jag hade till sonen så jag kommer nog va helt nöjd med den
nån som vet va hoppgungan på gekås kostar?? är det sån man sätter på dörrkarmen lr i krok??
linam stämmer det att den bara kostar 79????? det låter för bra för att vara sant jue hade för mig runt 200 såg den när jag va där men glömt d lika sanbbt ehhe
d va billigt ju ..då kommer pappan billigt undan för d e han som ska köpa den hehehe
jag har vart i ullared 2omgångar å handlat för ca 1000kr varje gång å det mesta e klart ska nog dit i veckan å köpa babygym å pappan har lovat å betala hoppgungan... går in i v18 idag woooooooohoooooo
till min son hade jag åkpåse frånb ullared då kostade den 199 men d e 8år sen men ångrar nästan jag gjorde mig av m den för den va kalas bra... idag va vi i ullared igen köpte mobil t spjälis babygym flaskor nappar flaskställ mamma byxor m mudd i sidan (ångrar dem dem va kassa vill ha hög mudd ist) ett mamma linne för 60kr som jag senare såg va ett amningslinne hade jag vetat d hade jag köot fler... å så en ram i svart d stod baby i för 15kr fanns i rosa å blått oxå på husgeråds avd... nu e nästan d mesta klart lite små saker bara men kommer troligen få en del från pappans sida...
har oxå köpt den bärselen å den verkar hur bra som helst har köot det mesta på gekås denna gången baby gym lakan kuddar täcken mobil termometer både bad å som napp kläder flaskor nappar gosedjur snuttefiltar osv..
dem har en bärsele för 149 å en för 399 jag har den för 149 den verkar helt ok va där förra veckan då köpte jag baby gym ett mjukt för 199
bär sjalar kostar 399 lr 449
jag köpte amnings bh i strl 85d på gekås men fick allt leta en stund mellan alla bh innan jag hitta i d... men den e nästan för liten
vallmo: det är alltid mkt folk på gekås men runt löning/barnbidrag å lördagar förm e d värst med folk