Inlägg från: knastintis |Visa alla inlägg
  • knastintis

Ni som handlat bebis saker på GEKÅS i ULLARED!

själv bor jag 20-30 min ifrån ullared lr rättare sagt 4 mil men e sällan där iaf mest när d e jul å födelsedagar på gång

• knastintis

fick göra ul idag å allt såg kalas bra ut livmodern har stängt sig å plutt vinkade å levde livet så nu kan jag andas ut å d blir gekås redan på fredag för min del

• knastintis

cornbread: tack... d känns helt galet.. när jag väntade sonen tänkte jag inte spec mkt på allt jag va ung å allt bara flöt på d märks verkligen skillnad... men när hon vände skärmen mot mig efter kontrollerat hjärtat å jag såg h*n leva livet där inne å sen börja vinka d va jag smällte å läkaren blev nästan lika tårögd som jag å sa ååååååååå kolla den lilla vinkar till sin mamma´...gud va jag längtar t tiden ska gå v 10 bara ju men ser ju ut å va typ i v100000 lr känner mig så idag iaf hehehe å på söndag ska jag berätta för sonen att han ska bli storebror:=)))

• knastintis

va på gekås idag å här har ni lite aktuella priser (såg att ullareds trådarnas priser va från 2007)

Bärsele 149:-
    täcke spjälsäng 79.95:-
    påslakanset2del spjälsäng 99:-
    underlakan spjälsäng 29.95.-
    kudde spjälsäng 29.95:-
    påslakanset 2del vagn 59.95:-
    kudde vagn 12.95:-
    täcke vagn 49.95:-
    underlakan 19.95:-
    örngott älskling 9.95:- (samma pris för vagn å säng)
    snutte filt frotte 24.95:-
    babymössa med öron vit 14.95:-
    sparkbyxa vit 39.95:-
    body randig 29.95:-
    spjälskydd 109:-

färg/mönster osv på sakerna kostar alla dem samma
    fanns skötväska från 119 oxå å massssssssa andra saker.....

• knastintis

ja dem har verkligen allt vill dit idag med å handla ännu mer lakan å filtar å kläder å massa mys... ska få hem min vagn idag en emmaljunga duo classic 05-06 svart blev det:P sen blir d å åka t factory outlet å babyproffsen:P

• knastintis

såg att nån fråga om vagnarna där jag vet folk som har den å frågade även en vän som jobbar där hon rekommenderade INTE den första vagnen pga att hjulen gärna vill lossa å att den är väldigt tung men sulky osv ska vara bra där...

• knastintis

jag e bara i v12 å redan handlat en del men va på ul i v10 å då sa läkaren att mf risken va minimal osv efter ul så då drog jag t gekås bor 4mil därifrån men har massssssa kvar men får handla lite varje månad

• knastintis

imorgon lr lördag e d dax för gekås å shoppa mer bebis saker d e sååååå roligt jue

• knastintis

nu har jag vart å handlat igen så här e lite alternativ å priser

hjulskydd 4p 24.95kr
    esska sugnapp mini 2p 25.95
    badtemp 12.95
    baby trosa vit 13.95
    baby hjälm vit 16.95
    baby strumpbyxa 14.95
    body lång ärm 29.95
    påslakanset vagn/vagga 59.95 (finns massor alla samma pris)
    påslakanset spjälsäng 99 finns oxå i alla möjliga färger för samma pris
    underlakan vagn/vagga 19.95
    underlakan spjälsäng 29.95
    plastad frotte 50x70cm 39.90 (finns fler str)
    babycape 3del 49.95
    snoopy skötväska svart med ett hårt underlägg för byte 199
    babyset 3 del (byxor t shirt å tröja m tryckknappar i vitt/brunt) 99
    snuttefilt m döskallar 24.95
    babybok bamse (sån man fyller i allt själv) 99
    nässug 12.95
    vagnskallra 49.95
    nätkasse 24.95
    v

• knastintis

lovelyangel kolla längra bak i tråden där har jag iaf skrivit en inköpslista både dem två ggr jag vart där å handlat å innan på va som typ kan behövas

Svar på tråden Ni som handlat bebis saker på GEKÅS i ULLARED!