• Emmylou

ÄD på KS Huddinge Del 3

Vi som väntar på eller har gjort behandling. Vi som ska få barn på ett eller annat sätt

• Svar på tråden ÄD på KS Huddinge Del 3
  • Bette

Pricken76: Jag har också molvärk till och från speciellt på eftermiddagarna/kvällarna, fick lite bruna spottings igår, tydligen ingen fara enligt kliniken, tog extra vaggis igår också och sov som en stock och drömde otroligt konstiga drömmar åter igen.

Det markanta är att jag absolut inte längtar efter en kopp kaffe, jag brukar dricka 4-5 koppar om dagen annars minst. Dricker högst två koppar te nu.

Jag testar nästa vecka, tar blodprov på onsdag tror jag det är. Går det fort att få svar på HCG blodprov?

Kram

Bette

• Bette

Hej har en fråga till er är det så att en del av vagitorierna åker ut, jag brukar använda trosskydd och det blir lite vitt i de. Kroppen tar väl upp det den behöver antar jag.

Bette

• Pricken76

Bette: Japp, en hel del av vaggisen åker ut. Har pajjat ett antal trosor trots att jag kört med skydd. Du kan oxå ta vaggisen i rumpan, då läcker det inte ut.
    Har aldrig tagit HCGblodprov, men du borde få svar samma dag. Allt beror nog på om kliniken ringer dig eller inte... ring och tjata så får du nog svaret. Varför testar du inte på sticka? Det har jag alltid gjort.

Ankie: skönt med ett i frysen. Till mig sa de aldrig att det bara var ett försök. Får hoppas detta lilla pyre stannar kvar nu då

Spännande, håller tummarna än för er

• AnkieG

Jag frågade i fredags och det var ju lite luddigt svar som jag fick men det verkar som om det är lugnt iaf med ett försök till i så fall. Jag hinner ju med iaf minst ett försök till innan jag fyller jämt i sommar antar jag.

Visst är det jobbigt med dessa vaggisar men men vad gör man inte.
    Fast man sover gott haha, men jag vaknade tiiidigt imorse och var superarg efter en väldigt vacko dröm och det verkar vara fler som drömmer.

Bette - Va spännande , håller tummarna.

• Bette

Just nu har jag så otrolig molvärk, har någon annan det? Molvärken kommer till och från, har fått lite bruna spottings ikväll, men det kan lika gärna vara skör slemhinna. Har hört flera som har skör slemmhinna ibland.

Jag ska gå och lägga mig snart tänkte jag.

Bette

• Pricken76

Bette, hur går det? Jag hade spottings vecka 6 och 7, verkar ju vara helt normalt.

• Bette

Var och tog blodprov idag, har ej fått svar än. Jag har den här kraftiga molvärken till och från, igårkväll hade jag också kraftig molvärk. De har ju satt in två. Idag har jag varit ledig, sovit i stort sett hela dagen, känner mig helt slut. När testade du på vanlig gravsticka?

Tror att jag ska åka iväg och köpa det idag och testa imorgon eventuellt.

Bette

• Pricken76

Bette, sa de när du skulle få svar? Jag gjorde min ET en onsdag, testade på onsdagen efter 2 veckor. Dag 14-15 eller hur räknar man??

Vad spännande..... Varför inte testa ikväll?
    Lycka till.

• Bette

Vill bara meddela att jag tog kisstest idag, digitalt och det visade positivt efter bara några sekunder så jag väntar {#lang_emotions_gravid}.

Ta hand om er och era magar

Bette

• Pricken76

Hurra Bette....vad underbart
    Undra om det är en eller två där inne... Tids nog får vi svar på det med.

Vilken positiv tråd detta har blivit. Så kul.
    Många grattis kramar.

Svar på tråden ÄD på KS Huddinge Del 3