Inlägg från: MyLoveLiam |Visa alla inlägg
  • MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Vuoluterä 84 skrev 2009-02-03 22:09:32 följande:

om man ska gå ner snabbt är cambridge bra...ett litet tips bara.
    Vet du var man kan köpa Cambridge utan att vara "melem" av programmet?
  • MyLoveLiam

Vuoluterä 84 skrev 2009-02-03 22:12:23 följande:

Nails, Body & Beautyman måste bara fylla i hälsoformulär å mejla. men de går snabbt. dom är riktigt bra där. man kan ringa dom om man undrar nått under cambridge kuren mm.
    STORT tack!!!!
  • MyLoveLiam

yennie84 skrev 2009-02-04 17:31:48 följande:

Halloj halloj, idga är det vägning på vv hoppas hoppas att det gått rba utan att jag räknat!
    Lycka till på vägningen! Låt oss gärna veta hur det gått Om du vill, känn inget tvång såklart.
  • MyLoveLiam
    Amber1975 skrev 2009-02-04 17:56:30 följande:
    Hej alla duktiga kämpar! Hoppas gärna in er tråd om det är ok. Jag har ca 20 kilo att gå ner, kanske tom 25. Har hittills gått ner 25 kilo.
    Välkommen!
    Så duktig du är som gått ner så mycket redan. Får man fråga hur, alltså vilken metod du kör?
  • MyLoveLiam
    Nuttans Mamma skrev 2009-02-04 18:09:46 följande:
    Hellu..
    Tänkte bara peppa er litegrann, har gjort en gpb-ob, vet inte hur många som är intresserade av en, men isf får ni gärna inboxa.
    Annars står det lite i min blogg och det finns före och efterbilder, gick ner hela min övervikt på 90 kilo
    smultronduvan.blogg.se
    Lycka till tjejer.. 
    Kram Katja.
    Tack för att du delade med dej av det här - nu ska jag in på din blogg för att titta!!!
    Jo op är väl ett av alternativen, men det är ca 2 års väntetid här i Gbg...
  • MyLoveLiam
    Amber1975 skrev 2009-02-04 18:44:02 följande:
    Tack så mycket Jag kör Cambridge, men på mitt eget sätt. Jag kör ren kur på veckorna och sedan äter jag ett mål mat på helgerna. Jag blev så deprimerad när jag bara använde Cambridge, men nu mår jag bättre. Så promenerar jag minst en timme om dagen. Går ner allt från 1 -2.5 kilo per vecka. Den här gången ska min övervikt bort bort bort. Är så trött på att vara tjock.
    Menar du alltså att på helgen så tar du två påsar pulver och sedan ett mål mat per dag, men att du i veckorna ENDAST tar pulver?
  • MyLoveLiam

Är det någon som vet om det är OK att dricka Cola Light när man kör "ren" kur med pulver?

• MyLoveLiam

Molly i Skåne skrev 2009-02-04 19:01:13 följande:

Tyvärr har de ju upptäckt att alla lightprodukter ändå lurar kroppen att det är riktigt socker-så man kan tom gå UPP på light cola!
    OJ - det hade inte jag hört....är det ett nytt rön. Det var INTE bra, jag är ju beroende av Cola Light.....
  • MyLoveLiam

Vuoluterä 84 skrev 2009-02-04 19:02:49 följande:

jo man kanske inte ska bälja i sig men om man går ex pulverdiet och är i ketos. då är de "tillåtet" att drick en del light drycker utan att ramla ur ketosen så att säga....men visst, dricka är ju aldrig bra.
    Kanske en dum fråga...men vad betyder Ketos?
  • MyLoveLiam

Molly i Skåne skrev 2009-02-04 19:05:01 följande:

Ja, då blir det tufft!Flera nya undersökningar har fått samma resultat-Light gör oss nästan lika feta!Sen kan det ju vara så att de testat såna som äter BÅDE light och vanlig och i stora mängder...ingen aning.
    Då är det nog dags att börja trappa ner cola drickandet tror jag....bara att bita i det sura äpplet...
Svar på tråden Tråd för STOR övervikt