• tine

vänner i skåne

Jag går hemma med min dotter som snart är 5 månader. Har inte många av mina vänner kvar sedan jag fick barn.

nu vill jag komma i kontakt med nya blivande vänner.
    Som inte slutar skriva efter en gång.

Hör av er:)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-11 09:31
    Jag har msn. det är lite lättare att prata där. tina_lindstrom@hotmail.com.

• Svar på tråden vänner i skåne
  • 123ABC

Moj Katile skrev 2009-02-11 20:46:00 följande:

Hej Hej! Läste din pres. Vi bor åxå ensamma. Barnens pappa har jobb på annan ort och jag pluggar på malmö högskola vilket var svårt att kombinera. Jag har barnen på heltid förutom enstaka helger då och då när mina föräldrar tar dem Men de bor 15 mil bort så inte lätt att kombinera alltid ju!
    Hej!
    Okej går barnen på dagis när du pluggar? Vad pluggar du till?
    Hur tycker du det funkar ensam? Jag har mina barn varannan vecka...
  • Moj Katile
    123ABC skrev 2009-02-11 22:03:48 följande:
    Moj Katile skrev 2009-02-11 20:46:00 följande: Hej!Okej går barnen på dagis när du pluggar? Vad pluggar du till?Hur tycker du det funkar ensam? Jag har mina barn varannan vecka...
    Ja barnen har dagis. Annars hade jag aldrig klarat det! Läser 60p per termin för att jag vill få in så mycket som möjligt i min utbildning. Jag läser Internationell Migration och Etniska Relationer. Vad läser du?
    Hur det funkar? Det är tufft och väldigt påfrestande i omgångar men jag hade aldrig kunnat vara utan dem längre tid så har inte mycket att välja på. Har dem istället på dagis lite längre vissa dagar för att kunna ta igen lite.
    Förloraren i denna karusell är ju pappan. :-/ Han träffar dem på tok för lite. Ca 3 helger i månaden och när jag har lite fria dagar från skolan.
  • 123ABC