Inlägg från: Änglamamma 82 |Visa alla inlägg
  • Änglamamma 82

    Vi som försöker få syskon till våra änglar, fots

    Hej hej alla fina änglamammor!
    Mår lite sisådär nu igen... Började jobba lite i måndags. Känns väl ok, fast jobbigt när man får kommentarer som "Är du tillbaka redan" osv. Tänker mkt på att man skulle haft fullt upp på dagarna med annat...
    Hmm... Vet inte var jag ska börja... Är på dag 31... ingen mens i sikte... Har ju en ny flirt som jag "kramats" med endel... Fast jag va övertygad om att ev ÄL redan va över då... Har haft mkt vattniga flytningar sista tiden... Blir nästan lite rädd... Vägar inte göra ngt test än iaf... Tror bara att jag inbillar mig igen. Vet ju inte heller hundra om jag haft ÄL denna månaden... Snacka om att man blir förvirrad...

    Har inte läst så mkt på ett tag nu. Men Änlamamma va roligt och oväntat att han gjorde en sådan vändning!

    Kan ingen länka till Birros blogg? Skulle också vilja läsa.

    Jaxon; cd 14 betyder kanske cykeldag 14?!

    Kramar till er alla

  • Änglamamma 82

    LillanM; Nej va jobbigt med kollegan. Det är så jäkla orättvist! Det borde vara du som va gravid med twins ju! Hoppas att det tar sig nu då med hjälp av pergon!! Kram

  • Änglamamma 82

    Ring ring; Tack både för länken och för att du öppnade ny tråd!

  • Änglamamma 82

    Odling; Tack! Ja det är väldigt förvirrande... Ja visst... Vi verkar vara lika varandra Änlamamma och jag...hehe...

  • Änglamamma 82

    Änlamamma; Haha....jo så är det väl kanske ust nu...hihi... Men håller verkligen med om att våra liv är snarlika. Va härligt med fast anställning. Själv är man arbetslös från och med 1 juli...

    SofiaL; Det är inte ditt fel!! Jobbiga tankar det där. Många månader kvar på -09.
    Många kramar till dig och alla andra

  • Änglamamma 82

    Änlamamma; Ja du det är ju inte helt omöjligt...hahaha

  • Änglamamma 82

    Änlamamma; Ja du livet är alldeles för kort för att kasta bort...

  • Änglamamma 82

    Tittar bara in en snabbis och skickar massa kramar till er alla!!!

  • Änglamamma 82

    Åh Annelie!! Jag tänker på dig, er och lille Linus idag. Grattis Linus! Många kramar till er!!

    SofiaL; Grattis Liam på femmånadersdagen! Kramar

    På måndag är det 6 månader sedan Alexander föddes...

    Bamsekramar till er alla!!

  • Änglamamma 82

    Hej alla fina änglamammor!!

    Kommenterar bara lite...

    Ica; Grattis Zackarias i efterskott!

    Tummeliten; Skit också! Många kramar till er

    Kidden; Grattis till båda!!

    Ego; Jobbig dag idag... Alexander skulle blivit 6 månader idag. Trodde aldrig mitt liv skulle se ut såhär... Timmarna på jobbet gick iaf ganska bra, grät bara lite när vi pratade om honom. Men känner mig såå trött och utpumpad.

    Många kramar till er alla fina änlamammor här inne, hoppas att ni snart får plus!

  • Änglamamma 82

    Tack så mycket alla fina änglamammor för alla gratulationer till Alexander!
    Ni är ett halt underbart stöd!

    Många kramar till er alla

  • Änglamamma 82

    Grattis till er som plussat!! Är så glad för er skull!
    Många kramar till er alla

  • Änglamamma 82

    Tittar bara in en snabbis och skickar en stor kram till alla här inne som kämpar så tappert!!

    KRAM

  • Änglamamma 82

    Har inte varit här på ett tag med såg Odlings kommentar på FB och jag tänkte bara NEJ!!! Lillan M många stora kramar till dig!!!

    Kramar till er andra som kämpar på också!

Svar på tråden Vi som försöker få syskon till våra änglar, fots