• littlemisstrouble

Vilken årstid är värst?

Själv gillar jag vinter minst av allt. Kallt, halt och man får se ut som snömannen när man går ut.

Planering är a och o......
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-06 09:51
    skriv gärna varför
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken årstid är värst?
  • Sencha

Vinter. Trots att vi inte har mycket av den.

Vill ha VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR! Och LJUUUUUUUUUUUUUUS!

Januari 2009: storebror har fyllt 5 år, lillebror har fyllt 6 månader
  • littlemisstrouble
    Sencha skrev 2009-02-06 09:50:50 följande:
    Vinter. Trots att vi inte har mycket av den.Vill ha VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR! Och LJUUUUUUUUUUUUUUS!
    håller med föregående talare
    Planering är a och o......
  • Caranlachiel

Jag tycker inte någon är värst eller bäst. Gillar alla på olika sätt och trivs hela tiden. Trist att behöva gå och må dåligt över vilken årstid det är! Jag mår hellre bra jag.

Vecka 34 - and counting! (BF 21 mars)
  • Marma

Hösten, då e det så mycket regn o mellanårstid av sommar o vinter. SKulle aldrig klara mig utan vinter....så fattar egentligen inte varför vi bor i slaskland...:P

• Hallonröd

Vintern...men visst, det är iofs kul att åka pulka och bygga snögubbar och sånt men alla jäkla kläder är jobbigt och det är tråkigt att det inte är minusgrader hela vintern,  trist när det blir slask. Och skitirriterande när de inte kan sanda och ploga ordentligt...Fundersam

// Hallon är inte bara gott utan nyttigt också...
  • Balehead

Faktiskt är jag minst förtjust i sommaren. Antingen är det för varmt eller för kallt, och så har man liksom press på sig från alla håll att man ska vara så jäkla lycklig då. Det ska badas och det ska solas och det ska grillas och det ska byggas altaner. Grupptrycket är enormt! Dessutom är det en massa flygande insekter överallt. De andra årstiderna är liksom lugnare och mer spontana.

• Miss Skellington

Caranlachiel skrev 2009-02-06 09:51:46 följande:

Jag tycker inte någon är värst eller bäst. Gillar alla på olika sätt och trivs hela tiden. Trist att behöva gå och må dåligt över vilken årstid det är! Jag mår hellre bra jag.
    Jag skulle också hellre må bra året runt, om jag fick välja. Nu är det inte så enkelt för alla, tyvärr.

Hösten är klart värst med mörkret och regnet och man vet att det är ett halvår tills ljuset kommer tillbaka.
  • Hallonröd
    Balehead skrev 2009-02-06 09:59:15 följande:
    Faktiskt är jag minst förtjust i sommaren. Antingen är det för varmt eller för kallt, och så har man liksom press på sig från alla håll att man ska vara så jäkla lycklig då. Det ska badas och det ska solas och det ska grillas och det ska byggas altaner. Grupptrycket är enormt! Dessutom är det en massa flygande insekter överallt. De andra årstiderna är liksom lugnare och mer spontana.
    *hahhahaha*...ja du har rätt...är ganska så hysteriskt på sommaren
    // Hallon är inte bara gott utan nyttigt också...
  • Esthery

Älskar hösten, sommaren och lite våren.. vintern är inte så kul men röstade ändå på våren för man går bara och väntar på sommaren :(

• Caranlachiel
    Miss Skellington skrev 2009-02-06 09:59:25 följande:
    Caranlachiel skrev 2009-02-06 09:51:46 följande: Jag skulle också hellre må bra året runt, om jag fick välja. Nu är det inte så enkelt för alla, tyvärr. Hösten är klart värst med mörkret och regnet och man vet att det är ett halvår tills ljuset kommer tillbaka.
    Hösten som är så vacker med alla färger i naturen! Och så får man en anledning att kura ihop sig hemma under en filt.
    Vecka 34 - and counting! (BF 21 mars)
Svar på tråden Vilken årstid är värst?