Vilken årstid är värst?
Själv gillar jag vinter minst av allt. Kallt, halt och man får se ut som snömannen när man går ut.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-06 09:51
skriv gärna varför
Själv gillar jag vinter minst av allt. Kallt, halt och man får se ut som snömannen när man går ut.
Jag gillar alla årstider, men sommaren kan vara jobbig ibland. Jag har lite svårt för värmen ...
Hösten är rätt deprimerande. Då är det såååååååå otroligt lång tid kvar till våren. Hopplös väntan typ.
Men jag röstade på vintern eftersom min kropp inte verkar gilla kyla. Mina eksem blir värre och jag ser ut som en rugguggla. Att få gå i ide skulle passa mej perfekt, eller att bo i ett varmt land vintertid ![]()
Sommaren utan tvekan! varmt, svettigt och ljust ute. Det enda som är bra är att man inte behöver så mycket ytterkläder.
Jag kan inte välja, jag älskar alla årstider när de verkligen är i sitt esse! Däremot ogillar jag blandningen höst-vinter, när det är mörkt, blåsigt, ruggigt, smyghalt etc. Riktig vinter och riktig höst är dock underbara!
Sommaren. Jag har någon slags hatkärlek till sommaren. Det är jätteskönt när man slipper ha 10 ton kläder på sig, ungarna kan vara ute hur mycket som helst osv. Men jag har en väldigt stark fobi för getingar.
Höst för då är det bara massor av regn. Riktiga vintrar gillar jag och vårar och sommar är trevlig när den inte är för varmt
Röstade på vinter: Kallt å plaskigt! Det regnar ju mer på vintern än på hösten numera!!!
lövet2 skrev 2009-02-06 10:03:38 följande:
jag gillar hösten och vintern bäst!!!!
Hatar hösten när det bara blir mörkare och mörkare och kallare för varje dag som går. Regn,dimma,kallt,eländigt. Huvva!
Ge mig sommar,sol och 30 grader varmt så njuter jag!