• littlemisstrouble

Vilken årstid är värst?

Själv gillar jag vinter minst av allt. Kallt, halt och man får se ut som snömannen när man går ut.

Planering är a och o......
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-06 09:51
    skriv gärna varför
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken årstid är värst?
  • stina84

Får bli hösten. Egentligen tycker jag hösten är jättefin med alla färger osv. Men samtidigt blir jag väldigt nedstämd och måste äta uppiggande för att orka med dagarna... Äter det i 4 månader varje år..

♥(¯`°?.¸ ♥mamma till världens underbaraste flicka, Salome 070314 ♥¸.?°´¯) ♥
  • glasbubblan

Jag pallar inte novemberrusk. Och även om jag gillar snö så står jag verkligen inte ut när det är minusgrader ute. Hellre 40 plusgrader och strålande sol.

• Glamrockare

Sommaren hatar sommaren det ända jag gillar med sommaren är ljuset o ev. de gröna träden.

men allt annat urk

Gravid med andra barnet i vecka 31
  • blivandebondhustru

Jag verkligen avskyr våren. Mest pga att jag har stora svårigheter med allergin.

• TinkyWinky

vintern e värst.. kallt, blött o hemskt väder..  det enda som e bra med vintern e ju julen

☆° ★ bf 13/7-09★ °☆ v.18 ★ °☆
  • ajkw

Ogillar våren pga av all dumma pollen som kommer. Är extremt allergisk mot all pollen så är nog därför!

• aspie

sommar är för varmt, för mycket insekter och allmänt överskattat
    'bestämd*

• Josey

Vintern för det är så mörkt och ruggigt. Hösten är med jobbig, men då har man oftast en del energi kvar från sommaren (i alla fall om den varit fin). Tur att februari är en kort månad för snart är det vår :)

• Angels Fall First

Hösten.
    Det är mörkt - på vintern lyser snön upp lite.
    Det är blött - på våren så vet man iaf att sommaren blir torrare, på hösten så vet man efter kommer vintern som också är rätt blöt, även om det är snö (som jag gillar)

Dessutom regnar det massor, det är massor med obehaglig dimma, det snöar för att sen bli varmt och töar och sen bir det kallt och allt fryser och blir halt. Och det är allmännt ruggigt. Sen tycker jag att det är en jobbig väntan mot vintern (som jag däremot älskar)

Med allt detta skrivet så sitter jag nu och undrar hur i helvete jag kunde bosätta mig på en plats där vi nu haft höst sen i början av oktober Jag måste nog flytta hem snart

People like you are the reason people like me need medication
  • Toddes mamma

Älskar vår o sommar
    Gillar höst
    Hatar vinter

Svar på tråden Vilken årstid är värst?