• Rebecca88

    Unga blivande föräldrar (BF runt oktober)

    Skulle vart roligt att komma i kontakt med unga blivande mammor och pappor.
    Själv är jag 20, kommer vara 21 när bäbben kommer, om det håller sig såklart. Har BF 13/10.

    Någon mer?

  • Svar på tråden Unga blivande föräldrar (BF runt oktober)
  • emma  1989

    är 19 år är i vecka 11 ska ha i början av september, vad jag vet nu iaf. väntar på att få en kallelse till UL & se när det verkligen blir av. längtar så! Blir ensamstående föresten så om det är nån mer så kan ni ju höra av er för då har vi ju nått gemensamt förutom graviditeten då.
    Kram

  • Rebecca88

    Här går det finfint tror jag. Inte mått illa på flera dagar och ingen huvudvärk heller. Lite molvärk från och till.. Är så himla trött hela tiden. Och humörsvägningarna har börjat märkas. Vill bara gråta hela tiden. Köpte en bakad potatis på lunchen idag men kunde inte ta en tugga, då började jag nästan att störtlipa för att jag hade köpt den i onödan. Snacka om känslig.

    Vet någon av er när man gör första Vul?

    hej MaryLou, roligt att vi vart i samma tråd förrut med. Hur känner du dig?

  • sasa88

    gör inte vul normalt sett i graviditeten om allt e normalt men Ul brukar vara runt v16 ibland senare...


    Jamie 2006 (L) Saga 2008 (L) Bebbe 2009
  • oMaryLouo
    Svar på #22
    Jag är också jättetrött! Å hungrig!!! Helt galet hungrig! Kan äta hur mkt som helst! Mådde lite halvilla idag, men gick över på eftermiddagen. Man kan ju bara hoppas att man slipper må illa framöver...Käner mig uppsvälld för övrigt! Glad 
  • zasata

    dom börjar kolla konstigt på jobbet så jag åt 3 sådana här choklad grejer som brukar vara 3 för 10 och en pingvingstång på rasten.. alla andra äter typ pulver diet för vi har så kort rast så det är smidigt


  • Emz

    Hoppar in.. Bf 16 oktober.. Håller andan ett tag nu såhär i början.. Är rädd för att något ska gå det minsta fel.. Så himla kul o spännande dock... Första barnet och 25 år...

  • villhanummer2

    Jag hänger på jag också om det går bra. Jag är 21 år, väntar mitt andra barn med BF 20/10. Jag har egentligen en annan FL sida men då jag vill hemlighålla graviditeten ett tag till för släkt och vänner är jag lite anonym.

    Jag känner mig inte särskilt gravid, har lite värk i magen från och till och känner mig lite extra trött men annars inget. Känns lite oroande faktiskt även om det säkert är normalt. När jag var gravid förra gången började brösten spänna och ömma innan jag fick ett plus och jag var extremt trött. Men ännu är det så tidigt så jag försöker ta det lugnt, jag hoppas att allt ska gå bra så vi får en liten bebis i oktober!:)

    sasa88- Jag är från norrbotten:)

  • AdriansMum

    hej
    fick min föörsta son år 03,när ja var 17år nu väntar ja andra 6/5 och är 23år gammal=)

Svar på tråden Unga blivande föräldrar (BF runt oktober)