• Anonym (skönt?)

Kille! Gillar du ett finger i rumpan?

Du som är kille (eller du som provat på din kille), var det skönt att få ett finger i baken? Du kille som inte provat, är det helt uteslutet? Jag får känslan när jag är runt där och pillar på min kille att han är intresserad, men jag vågar inte slicka på fingret och stoppa in det. Ni som har provat, pratade ni om det först? Jag är själv sugen på att prova analsex (på mig alltså), men laddar för att prata om det först; han skulle ju aldrig bara stoppa in den där.

Helt enkelt: det verkar som att han kanske vill ha ett finger i sig, men ska jag fråga honom först eller bara prova och se vad som händer? Jag är rädd att han inte vill och att det blir enormt pinsamt, eller att han vill men att det blir fel när man frågar så rakt ut.

• Svar på tråden Kille! Gillar du ett finger i rumpan?
  • Anonym (hba)

Det är skönt, men ta det lite försiktigt o använd olja eller rikligt med saliv... börja lite lätt med bara fingertoppen o sedan lite mer o mer, kan kännas lite skumt i början.

• Anonym

Jag gillar det. Ta det mjukt och försiktigt bara och använd vaselin eller något.

Tänk på att inte ha långa naglar heller. Det är inte skönt med naglar som rivs.

• Anonym (mmmm)

Japp är underbart och jaa var helt imot men testade när tanken vant sig åååå ja mycket glid. åååå perfa om blir runkad eller sugen på samma ååå sprutar såå mycket mer dååå.
    jaaaaa testa är super.

• Anonym

ge din kille en massage över k*ken, ner över pungen och neråt.....låt handen glida upp igen och för varje gång du glider ner så kommer fingrarna närmare och närmare, börja med att masera runt och sen sakta stoppa in fingret.
    orgasmen blir betydligt starkare för killen när man stimulerar prostatan.

• carlf

det är okej med ett finger i rumpan, men inte för ofta. en som klarar masera prostatan så det går fören är riktigt skönt o lite udda känsla. men som sakt inget man vill va mad om så ofta

• Anonym (hmm)

Undrar om jag skulle uppskatta det?? tveksamt.. knappast något jag fantiserar om i vartfall.

• Anonym (man)

Nej det är inget för mig.

• Anonym (...)

Jag gillar det, är tjej.

• Anonym (kille)

Visst... görs det på ett bra sätt så kan det va jätteskönt!

• Anonym (kille)

Ja, det är skönt, fast man får ta det försiktigt

Svar på tråden Kille! Gillar du ett finger i rumpan?