• Anonym (skönt?)

Kille! Gillar du ett finger i rumpan?

Du som är kille (eller du som provat på din kille), var det skönt att få ett finger i baken? Du kille som inte provat, är det helt uteslutet? Jag får känslan när jag är runt där och pillar på min kille att han är intresserad, men jag vågar inte slicka på fingret och stoppa in det. Ni som har provat, pratade ni om det först? Jag är själv sugen på att prova analsex (på mig alltså), men laddar för att prata om det först; han skulle ju aldrig bara stoppa in den där.

Helt enkelt: det verkar som att han kanske vill ha ett finger i sig, men ska jag fråga honom först eller bara prova och se vad som händer? Jag är rädd att han inte vill och att det blir enormt pinsamt, eller att han vill men att det blir fel när man frågar så rakt ut.

• Svar på tråden Kille! Gillar du ett finger i rumpan?
  • Anonym

Håller med! Sprutet blir mycket kraftigare om jag blir smekt eller får ett finger upp där bak, är så skönt. Detsamma gäller för min fru hon får mycket kraftigare orgasm om jag samtidigt pullar henne i rumpan

• Anna Paulita

Jaghar ett ex som gillade det, eller älskade det. Han bad om det kort och gott.

Min man tror jag inte skulle gilla det, fast vi har egentligen aldrig snackat om det.

• Polargirl
    Anna Paulita skrev 2009-02-18 16:46:00 följande:
    Jaghar ett ex som gillade det, eller älskade det. Han bad om det kort och gott.Min man tror jag inte skulle gilla det, fast vi har egentligen aldrig snackat om det.

Tror och tror... Du får väl föreslå det helt enkelt...

Jag trodde inte jag skulle gilla oralsex, men sedan jag prövade det för första gången för bara något år sedan, så förstår jag inte hur jag klarat mig utan det...

I believe in dragons, good men, and other fantasy creatures.
  • Anonym (EEeeuuwww!)

Anonym skrev 2009-02-17 23:50:47 följande:

Och du har testat? Så sa mina ex oxå ända tills dom provade, sen bad dom om mer
    Jag e tjej och kan tycka det är skönt när min kille gör det på mig, men jag tror inte att jag hade gjort det på honom. Även om min kille är jättefräsch och tar hans om sig så är killarnas rövhål, lite allmänt sådär, nåt som jag vill hålla mig borta från, än mindre SLICKA i... hahaha
    Kram ändå på er...
  • Anna Paulita
    Polargirl skrev 2009-02-18 17:21:17 följande:
    Tror och tror... Du får väl föreslå det helt enkelt... Jag trodde inte jag skulle gilla oralsex, men sedan jag prövade det för första gången för bara något år sedan, så förstår jag inte hur jag klarat mig utan det...
    Jaghar faktiskt inget jättebehov av att köra upp ett finger i hans anal. ;) Vill han ha det får han nog fråga om det. ;)
  • Polargirl
    Anonym (EEeeuuwww!) skrev 2009-02-18 17:31:54 följande:
    Anonym skrev 2009-02-17 23:50:47 följande: Jag e tjej och kan tycka det är skönt när min kille gör det på mig, men jag tror inte att jag hade gjort det på honom. Även om min kille är jättefräsch och tar hans om sig så är killarnas rövhål, lite allmänt sådär, nåt som jag vill hålla mig borta från, än mindre SLICKA i... hahaha Kram ändå på er...
    Man behöver inte slicka...
    I believe in dragons, good men, and other fantasy creatures.
  • Anonym (skönt?)

Nu har jag provat för några dagar sedan och han ÄLSKADE det!! Jag började med suga honom vanligt, sedan pilla med saliv på fingret runt hålet. Märkte att han stönade så jag började slicka längre och längre ner. Sedan förde jag in fingret försiktigt och han stönade som jag aldrig hört förr Nu för han dit huvudet på mig självmant.

Det är underbart att se hur han njuter och det är inte alls äckligt, luktar inget, smakar inget och jag älskar allt som har med honom att göra. Jag frågade om det var en ny lek för honom eller om han provat med någon annan, det hade han inte men han sa att det var ett mycket trevligt nytillskott och jag håller med. Min egen rumpa är jag lite för feg att erbjuda än så länge iaf, men det kanske kommer senare.

• Anna Paulita
    Anna Paulita skrev 2009-02-18 17:41:43 följande:
    Jaghar faktiskt inget jättebehov av att köra upp ett finger i hans anal. ;) Vill han ha det får han nog fråga om det. ;)
    Sedan har jag långa naglar och behåller gärna dem. ;)
  • Anonym (skönt?)

Anna Sol

Haha, ja mig spelar det ingen roll om jag har långa eller korta naglar, jag klippte ned mina nu för den här sakens skull och så nöjd som han är med den nya leken saknar jag inte naglarna precis. Han har njutit av det jag gjort förut också och gillar fortfarande bäst att vara i mig, men det här är något extra. Men du gör ju såklart som du vill .

• Anonym

vill man inte offra naglar så får man väll leta efter en lämplig leksak då

Svar på tråden Kille! Gillar du ett finger i rumpan?