Inlägg från: versan |Visa alla inlägg
  • versan

    Läs och lär!.. Mitt liv och vad som vi gått igenom!

    Kramar i massor.
    Gjordes det någon obduktion på din lillebror?
    Så det framkom vad han avled för?
    Då om någonstans borde ju det komma fram att han inte blivit förgiftad.
    Om ni inte fått detta gjort så kan man gå vidare:
    Om han blivit begravd så kan man beordra en gravöppning och göra detta i efterhand också.
    Det är rent ruskigt att sånt här får hända.
    och rent tragiskt att det händer idagens samhälle.
    och fast socialen har kastat sina sidor av Journalerna så kan man få fram orginalkopior på sjukhuset men ni får nog skynda på lite för jag tror att det finns datum då journaler förstörs efter att man avlidit.
    men tyvärr vet jag inte hur länge dom finns kvar.
    Min lillebror gick bort när han var 2.5år och hans journaler fanns kvar rätt länge.
    kramar om dig hoppas ni lyckas få rätt i domstolen.

  • versan
    Djuren ger mig styrka skrev 2009-02-11 11:31:39 följande:
    Jen 82 skrev 2009-02-10 19:42:22 följande: det som går till högsta domstol är att vi skall få rätt och att mamma bli frikänd från misstankarna.. det har nu kommit fram att socialen har tagit bort journaler det fattas sidor från hennes sjukhus jounaler.. och där finns bevis på att mamma inte alls är misstänkt för nått.. Och socalen har sekretssbelagt det så ingen kan få möjlighet att se dom.. väsrst är nog att dom har släng papprerna
    Jag hade nog kontaktat tidningarna i detta fall. Fyyy sjutton. Man blir rent mörkrädd.
  • versan

    Då borde dina föräldrar kunna få ut obduktionsresultaten & sjukhusjournalerna.
    Man kan även be att få ett andra utlåtande av läkare (fast vederbörande ej längre finns i livet) Då går dom igenom journalerna och obduktionsrapporterna och skriver ett utlåtande efter detta,
    Soc har då inget att stå fast vid om inget konstigt framkommer.
    Och då skulle jag definitivt stämma dom.

Svar på tråden Läs och lär!.. Mitt liv och vad som vi gått igenom!