Inlägg från: Flickanx2 |Visa alla inlägg
  • Flickanx2

SPIS

Vi ska ÄNTLIGEN byta spis. MEN det är en djungel. Jag har hittat en på Ikea som är svart som jag vill ha. Men tydligen måste man byta typ hela möblemanget för att få den att passa in. Är det bra med stålfärgade spisar? Ska det vara induktionshäll? Ska man ha...ja allt det där som det står i djulngelreklamerna.

Kan någon lotsa mig lite...kom med tips och råd - TACK;)

• Svar på tråden SPIS
  • Flickanx2

Ja, det är jag nog också inne på faktiskt. Frågan är bara om jag ska ha en vit eller en svart eller rostfri. Bara där blir det liksom stopp i mitt huvud. Jag tycker att alla egentligen finns i fina och fula versioner. Fast svart tycker jag nog är lite häftigt. Dock känner jag ingen som har en svart spis (med barn i närheten), undrar om det är praktiskt och så?

• Flickanx2

Tack alla för de utömmande svaren. Vi har bestämt oss för att det blir en vit spis. Verkar som det passar in bäst i vårt lilla kök, som är mest vitt;) Annars så tyckte jag att det var lite läckert med en svart spis, fast inte när jag såg dem i verkligheten. Tyckte att de var mer åt det brunsvarta hållet än helt klarlackade svarta (om ni förstår vad jag menar;)

Svar på tråden SPIS