• Kiitos

WELEDA havandeskapsolja?

Jag undrar om det är någon som använder eller använt weleda havandeskapsolja och förberedelseolja?

jag testade weleda havandeskapsolja igår och jag fick utslag på kroppen är det någon som har varit med om samma sak? kan man vara allergisk mot weleda?

var har ni använt annars under graviditeten och smörjt in er med och har det hjälpt mot bristningar?

tacksam för svar.

• Svar på tråden WELEDA havandeskapsolja?
  • Liiza

Kiitos skrev 2009-02-17 08:41:56 följande:

Svar på #27ok... jag har en hel flaska kvar men jag vet inte om jag ska testa igen.
    Om jag fick utslag skulle jag strunta i att använda den,
    ge bort den till någon kanske..
    MEN om jag verkligen ville testa igen skulle jag smörja lite på armen nån kväll framför tv´n för att testa.

Håller med
    Lilla jag 85
    Köp Body Butter på Body Shop, luktar supergott
  • DizNick
    Svar på #31
    Kan bara hålla med!

Body butter finns på Ö&B om vi menar samma. Märket är gunry-mjukt och skönt. OM jag inte har fel! Om inte så är även den jättebra!
  • Kiitos
    Svar på #30
    hej.
    var heter denna body butter och var är det för märke.

jag har en som heter BUTTER CREAM With avocado and vitamin e for dry skin. köpte den på netto.

men skulle denna body butter hjälpa till mot bristningar?
    har body shop egen hemsida?
  • Kiitos
    Svar på #29
    kan ringblomma ge utslag.
    vet ni var man kan använda för olja där nere (musen) SÅ MAN KAN MINSKA SPRICKNINGAR?
    vågar inte testa WELEDA.

jag känner ingen som är gravid men ska se om någon vill köpa den av mig.
  • Kiitos
    Svar på #31
    det blir nog så att jag får sälja den till någon får sätta ut en annons kanske?

var heter den body butter på body shop då
  • DizNick

Kiitos skrev 2009-02-17 17:15:16 följande:

Svar på #30hej.var heter denna body butter och var är det för märke.jag har en som heter BUTTER CREAM With avocado and vitamin e for dry skin. köpte den på netto.men skulle denna body butter hjälpa till mot bristningar?har body shop egen hemsida?
    INGET hjälper mot bristningar=) Det är hormonellt! Finns som sagt flertalet trådar kring detta ämne på FL.
  • Liiza
    DizNick skrev 2009-02-17 17:51:59 följande:
    INGET hjälper mot bristningar=) Det är hormonellt! Finns som sagt flertalet trådar kring detta ämne på FL.Ja, visst är det hormonellt..
    Man kan kolla på sina mamma, i många fall får man som henne

Man kan inte förebygga bristningar,
    man kan nog heller inte förebygga att man spricker.
  • Kiitos
    Svar på #38
    min mamma hade inga bristningar varken hon väntade mig eller min syster.
    men min syster fick bristningar när hon väntade sin lille...
  • Kiitos
    Svar på #36
    vill du köpa den?
    150 kr vill jag har för den.
Svar på tråden WELEDA havandeskapsolja?