Partiell mola
Kom på en sak: Är det bara jag som ej fått barn utav er och är snart "grandma?" (33) 
Kom på en sak: Är det bara jag som ej fått barn utav er och är snart "grandma?" (33) 
Nu har jag snokat på era bilder, fina :)
Jag e hemlig ett tag till, för jag vet att d finns en snokare på mitt jobb som säkert hittat min sida. men har jag spärrat så att jag kan se vem som kollat (bara de som har inloggning), ej jättesäkert, hon kan ju be en kompis logga in, men jag öppnar min sida igen för allmänheten m bilder m.m lite längre fram
PS: lyllos er som har barn. Bless you
Jag berättar inget privat här på jobbet Jobbar på sjukhuset o jag tillhör inte kakkelhönsen på jobb, men för vissa berättar jag. Cheferna vet osså.
Det finns 2 haggor på mitt jobb som spred ut jag var påsmällen innan jag ens hade 100% blodprovsresultat. En snokig kollega kollade nar jag kollade min prover så hon det till en hagga o haggan sa det till stösta haggan på jobbet. Hon satt i personalrummet och sa det högt. Då var jag på kärleksweekend. En kollega (som vet berättade för mig)
TRIST. Och det e denne haggan jag vet hänger även här på FM. De vet inget, de undrar vad som har hänt, men jag säger inget.
Tog nya prover idag
25/2 S-hcg=20
1/3= 11
IDAG= 7. YESYES!!!
Jo jag fick ju mens 2 dagr efter att jag hade 20 i HCG. Så då måste jag haft äl innan 
Hallå brudar. Idag gjort en rtgpulm. Hoppas att HCG e nere till 0 till ons. Vilket skulle innebära tillverkning i sept. PLSPLSPLS (på min birthsday dessutom!! :)
Jag alltid förr sagt "jag kommer få barn när jag e 35. (fyller 34 i sept)
När jag blev gravid i nov, trodde jag att jag skulle iaf få baran ett år innan. Men nu verkar det som universums kraft verkar (om ni har sett the secret förstår vad jag menar)
That U wish You get
Sorry arbetskada=rtgpulm är lungrötgen. Är på jobbet dessutom Slutar 17, byta en ring jag ick på alla hjärtans dag(för stor) o sen hyra film. Mysa idag, lite vin här med ..Passa på dricka nu brudar för under gravven var man ju bara sugen på det man ej fick förtära...
Imorrn bio :)
Nästa vecka ska jag även på Uljud. ÄNTLIGEN!!!!
Trevlig helg på er med :)

Läser ur min journal:25 febr:
"haft telefonisk kontakt med DR XXXXXXXX i Lund ang Patientens PAD analys då jag inte fått papper om detta.
Det visar sig att denna visat att preparatet är non-diploid teraploidi med DNA index 199, (det stod 1,99 på en liknande anteckning dagen innan/First baby) detta tyder absolut på partiell mola."
jo, jag vill ha stenkoll...
, tolkar ej fel heller. Frågar läkare här på avd annars...men hitills har jag ej behövt. :)