använder killar bindor??
jag är helt chockad varför är förpackningen till bindor blå och gröna? det är väll ändå tjejer som ska använda bindorna och då borde väll förpackningarna vara rosa eller lila?
jag är helt chockad varför är förpackningen till bindor blå och gröna? det är väll ändå tjejer som ska använda bindorna och då borde väll förpackningarna vara rosa eller lila?
Tovas Mamma skrev 2009-02-19 22:48:44 följande:
Tovas Mamma skrev 2009-02-19 22:56:13 följande:
Tovas Mamma skrev 2009-02-19 23:01:15 följande:
men vi tjejer måste vara socialdemokrater med tanke på att vi har röd mens.. Och killar moderater med tanke på att dom har blå mens!!
Världen är orättvis! Nu komemr jag tänka på detta hela natten! :-@
Men om man röstar tillräckligt många gånger på moderaterna, blir mensen då blå? När George W Bush regerade, hade de amerikanska kvinnorna i buske i trosan då? Detta med mens/politik väcker många frågor... Bättre då att hålla sig till sminket tycker jag.
fast efter ha läst en del trådar här på fl så kan man ju undra om killars mens är brun eftersom det snackas en del om bromsränder i kallsongerna. köp hem ett paket bindor till era "gubbar" så slipper ni problemet. tampong kanske oxå fungerar.
Emekal skrev 2009-02-19 23:08:00 följande:
Brollie skrev 2009-02-20 21:39:25 följande:
Ja, har du inte läst fel på förpackningen då? Det finns ju DAM-bindor och HERR-bindor.
jag använder bindor. jag är kille.. jag har problem, då det rinner ut sperma från mitt underliv . men som sagt.. jag använder en rosa förpackning med natt bindor. de formar sig ganska bra efter mig ändå. fast jag inte har rätt form där nere för en binda