• mammatalman

använder killar bindor??

jag är helt chockad varför är förpackningen till bindor blå och gröna? det är väll ändå tjejer som ska använda bindorna och då borde väll förpackningarna vara rosa eller lila?

• Svar på tråden använder killar bindor??
  • Pelargonen

Tovas Mamma skrev 2009-02-19 22:48:44 följande:

Ha, ha, ja det ligger kanske nått i de oxå......läskigt, tänk om de har nästlat sig in inte bara i mensindustrin utan oxå i sminkindustrin...
    Att de har! Varför tror du det är vanligare med rött läppstift än blått? *väntar på en ahaupplevelse*
  • Tovas Mamma
    Pelargonen skrev 2009-02-19 22:54:13 följande:
    Att de har! Varför tror du det är vanligare med rött läppstift än blått? *väntar på en ahaupplevelse*
    Shit, lika bra å lägga ner regeringen innan allt är rött eller blått...

Fast då blir det ju diktatur och då kanske allt blir antingen rött eller blått...

...shit vad är nästa steg?? *skakar av rädsla*
    ~ Mamma till världens underbaraste Tova ~ * ~ www.zizzi.bloggagratis.se/ ~
  • Pelargonen

Tovas Mamma skrev 2009-02-19 22:56:13 följande:

Shit, lika bra å lägga ner regeringen innan allt är rött eller blått... Fast då blir det ju diktatur och då kanske allt blir antingen rött eller blått......shit vad är nästa steg?? *skakar av rädsla*
    I know!

*bjuder på lugnande*
  • Tovas Mamma
    Pelargonen skrev 2009-02-19 22:57:37 följande:
    I know! *bjuder på lugnande*
    Behövs, i massor, så att jag somnar nu...

...men tänk om jag drömmer i rött...

...eller blått...

...eller båda?

Har du nått för det oxå???

*skakar, hackar tänder och börjar snart gråta av skräck*
  • Pelargonen

Tovas Mamma skrev 2009-02-19 23:01:15 följande:

Behövs, i massor, så att jag somnar nu......men tänk om jag drömmer i rött......eller blått......eller båda?Har du nått för det oxå???*skakar, hackar tänder och börjar snart gråta av skräck*
    *bjuder på en drink också*
  • Tovas Mamma
    Pelargonen skrev 2009-02-19 23:02:24 följande:
    *bjuder på en drink också*
    Z            
      z   Z  z z         
        z           z z
                          Z z z

Rött...

....näää, blått...

...BLÅ!

RÖD!!

*mumlar i sömnen*
  • Emekal

men vi tjejer måste vara socialdemokrater med tanke på att vi har röd mens.. Och killar moderater med tanke på att dom har blå mens!!

Världen är orättvis! Nu komemr jag tänka på detta hela natten! :-@

• Brollie

Men om man röstar tillräckligt många gånger på moderaterna, blir mensen då blå? När George W Bush regerade, hade de amerikanska kvinnorna i buske i trosan då? Detta med mens/politik väcker många frågor... Bättre då att hålla sig till sminket tycker jag.

• mammatalman

fast efter ha läst en del trådar här på fl så kan man ju undra om killars mens är brun eftersom det snackas en del om bromsränder i kallsongerna. köp hem ett paket bindor till era "gubbar" så slipper ni problemet. tampong kanske oxå fungerar.

• Pelargonen

Emekal skrev 2009-02-19 23:08:00 följande:

men vi tjejer måste vara socialdemokrater med tanke på att vi har röd mens.. Och killar moderater med tanke på att dom har blå mens!! Världen är orättvis! Nu komemr jag tänka på detta hela natten! :-@
    Jag röstar inte rött, skulle aldrig komma på tanken faktiskt. Kanske är jag man då egentligen?
  • Pelargonen

Brollie skrev 2009-02-20 21:39:25 följande:

Men om man röstar tillräckligt många gånger på moderaterna, blir mensen då blå? När George W Bush regerade, hade de amerikanska kvinnorna i buske i trosan då? Detta med mens/politik väcker många frågor... Bättre då att hålla sig till sminket tycker jag.
    Jaa! Så måste det ju vara! Man säger ju "rakar du busken" och det måste ju vara ett amerikanskt talesätt från början då?
  • Tovas Mamma
    Pelargonen skrev 2009-02-21 00:22:36 följande:
    Brollie skrev 2009-02-20 21:39:25 följande: Jaa! Så måste det ju vara! Man säger ju "rakar du busken" och det måste ju vara ett amerikanskt talesätt från början då?
  • Pallas

Ja, har du inte läst fel på förpackningen då? Det finns ju DAM-bindor och HERR-bindor.

• varförklaga

jag använder bindor. jag är kille.. jag har problem, då det rinner ut sperma från mitt underliv . men som sagt..   jag använder en rosa förpackning med natt bindor. de formar sig ganska bra efter mig ändå. fast jag inte har rätt form där nere för en binda

Svar på tråden använder killar bindor??