Du måste logga in för att svara i en tråd.

• mammatalman

använder killar bindor??

jag är helt chockad varför är förpackningen till bindor blå och gröna? det är väll ändå tjejer som ska använda bindorna och då borde väll förpackningarna vara rosa eller lila?

• Svar på tråden använder killar bindor??
  • mammatalman

ja jag får nog göra det

• Olivers  Mamma

My family and I skrev 2009-02-17 21:38:55 följande:

Klart killar använder bindor. Har du inte märkt hur ofta de har PMS????
    Killar har faktiskt en motsvarighet till vår pms (kommer bara inte ihåg vad det heter just nu, men någon hormonell skit) och de har det flera gånger om dagen (detta är heeelt sant)
  • My family and I

Gu vad företagen gör livet jobbigt för oss...kan de inte bara byta färg på förpackningarna...tänk att de aldrig kan tänka...måste vara en man som står för utförandet av förpackningen!

Stolt mamma till Leon född 001124 och Wyatt född 070114! Förhoppningsvis bebis 2009
  • Tovas Mamma
    My family and I skrev 2009-02-17 21:55:07 följande:
    Gu vad företagen gör livet jobbigt för oss...kan de inte bara byta färg på förpackningarna...tänk att de aldrig kan tänka...måste vara en man som står för utförandet av förpackningen!
    Absolut...
    ~ Mamma till världens underbaraste Tova ~ * ~ www.zizzi.bloggagratis.se/ ~
  • Tovas Mamma
    Olivers Mamma skrev 2009-02-17 21:54:52 följande:
    My family and I skrev 2009-02-17 21:38:55 följande: Killar har faktiskt en motsvarighet till vår pms (kommer bara inte ihåg vad det heter just nu, men någon hormonell skit) och de har det flera gånger om dagen (detta är heeelt sant)
    Jag hade precis börjat ana det...
    ~ Mamma till världens underbaraste Tova ~ * ~ www.zizzi.bloggagratis.se/ ~
  • Fåret Shaun

Sen undrar jag varför det alltid är blåvätska i reklamen, min mens är iaf RÖD

Jag har så kul med fåret Shaun.....
  • My family and I
    Olivers Mamma skrev 2009-02-17 21:54:52 följande:
    My family and I skrev 2009-02-17 21:38:55 följande: Killar har faktiskt en motsvarighet till vår pms (kommer bara inte ihåg vad det heter just nu, men någon hormonell skit) och de har det flera gånger om dagen (detta är heeelt sant)
    Ytterligare en anledning till att de verkligen använder bindor...men om de har sin typ av PMS varje dag...hur ofta har de mensen då????
    Stolt mamma till Leon född 001124 och Wyatt född 070114! Förhoppningsvis bebis 2009
  • Olivers  Mamma

My family and I skrev 2009-02-17 21:56:28 följande:

Ytterligare en anledning till att de verkligen använder bindor...men om de har sin typ av PMS varje dag...hur ofta har de mensen då????
    Nej för de e så lyckligt lottade att de slipper den..
    Å det e ju synd för de har ju massa fina förpackningar att välja bland
  • My family and I
    Fåret Shaun skrev 2009-02-17 21:56:21 följande:
    Sen undrar jag varför det alltid är blåvätska i reklamen, min mens är iaf RÖD
    Good point!!
Svar på tråden använder killar bindor??