• mammatalman

använder killar bindor??

jag är helt chockad varför är förpackningen till bindor blå och gröna? det är väll ändå tjejer som ska använda bindorna och då borde väll förpackningarna vara rosa eller lila?

• Svar på tråden använder killar bindor??
  • FilleCilla

Det är ju inte bara förpackningarna som är killfärgade, mensen i tvreklamerna är ju också blåFundersam Alltså riktade till män!

• mammatalman

det är nog killars mens som är blå det är därför den är blå i reklamen

• My family and I
    Olivers Mamma skrev 2009-02-17 21:57:30 följande:
    My family and I skrev 2009-02-17 21:56:28 följande: Nej för de e så lyckligt lottade att de slipper den..Å det e ju synd för de har ju massa fina förpackningar att välja bland
    F*n vad livet är orättvist!!!
    Stolt mamma till Leon född 001124 och Wyatt född 070114! Förhoppningsvis bebis 2009
  • My family and I
    mammatalman skrev 2009-02-17 21:58:49 följande:
    ja men så klart den är... det är ju säkert en man som har gjort den reklamen och har inte nått annat att jämföra med....tihi
    Stolt mamma till Leon född 001124 och Wyatt född 070114! Förhoppningsvis bebis 2009
  • Tovas Mamma

mammatalman skrev 2009-02-17 21:58:49 följande:
    ~ Mamma till världens underbaraste Tova ~ * ~ www.zizzi.bloggagratis.se/ ~
  • Znuttensfilt

Ursäkta frågan men varför ska killar ha bindor och tamponger ????????????

• maskrosfjäril

Ja det där med reklam för bindor är helt sanslöst. Min mens ser INTE ut som radiobilar.

• Emekal

Brollie skrev 2009-02-19 13:11:39 följande:

Men killars mens kanske består av bilar?? Är det mäns då?
    men det fattar du väl, Killar är ju i princip bara intresserade av bilar. Så därför är deras mens bestående av bilar.

Kvinnors mens består av smink
  • Tovas Mamma
    Emekal skrev 2009-02-19 20:05:23 följande:
    Brollie skrev 2009-02-19 13:11:39 följande: men det fattar du väl, Killar är ju i princip bara intresserade av bilar. Så därför är deras mens bestående av bilar.Kvinnors mens består av smink
    Ja, de stämmer, mitt läppstift är rätt rött...
    ~ Mamma till världens underbaraste Tova ~ * ~ www.zizzi.bloggagratis.se/ ~
Svar på tråden använder killar bindor??