TBS skrev 2009-03-08 20:26:38 följande:
Nej jag har inte sett
programmet.Om de ljuger eller inte är inte så viktigt, vissa talar nog sanning medan andra påstår sig tro för att göra bättre TV. Det enda jag är relativt säker på är att de för tittarna bakom ljuset i fråga om hur stor roll medium spelar vid seriösa polisutredningar.Jag tror på vissaa saker jag ser på TV, andra saker avfärdar jag på studs. En stor del av det jag ser sätter jag ett stort frågetecken bakom innan jag lagrar det i minnesbanken.Bland de saker jag avfärdar finns allt som faller inom ramen för "jag-hävdar-att-jag-ser-spöken/framtiden/dåtiden/b orttappade saker" Finns det dessutom pengar att tjäna, börjar mina känselspröt att darra våldsamt.Konpirationsteorier är en av de saker jag ofta är skeptisk mot men ändå ger en ärlig chans.
Ok, då föreslår jag att du kollar på nåt avsnitt av programmet. Vem vet, du kanske finner det intressant.
Visst kan det väl vara så att medium ser fel i vissa fall men om det är många saker som stämmer så finner jag det rätt otroligt att de skulle ha gissat sig till det. Framförallt om det gäller att peka ut vart ett offer ligger nånstans och inte ens polisen har koll eller nåt att gå på. Det skulle isåfall vara om mediumet är mördaren då.