• 3 barns mamma84

    Kan inte fatta att jag har en bebis som slagit rekord i Sverige :-D

    Så j*vla coolt haha jag är så glad över min son åååh kan inte beskriva hur mkt jag älskar honom och min dotter

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-20 23:51
    Det jag är med i är

    1. Föräldrar&Barn

    2.Allt om barn

    3.Familjeliv första sida blev interjuvad idag

    4.Kommer att vara med när min son är 1år i Föräldrar&Barn 2.a gången

  • Svar på tråden Kan inte fatta att jag har en bebis som slagit rekord i Sverige :-D
  • Hanna36
    3 barns mamma84 skrev 2009-04-07 13:00:47 följande:
    nähe men då kan väl du lägga av att hålla på om du inte är svartsjuk.jag får skriva var jag än vill får vara var jag än vill.vad är det då ??Bara för att folk hör av sig till mig behöver du inte bli sur att jag vill uppmärksamhet.det finns 2 långa barn i sverige som föddes ja jag har amadeus han är en av dom 2!!!ja då blir det rekort kolla upp det själv om du inte tror på mig.
    Men om man har "slagit rekord", då har man ju passerat en gräns som någon anna har, tex om du hade fått en bebis som var 67 cm lång, då har ju du slagit rekordet med 1 cm!
    Jag förstår att du är jättestolt över din stora bebis, men säg inte att han har slagit rekord när han inte har gjort det.
    Och jag är inte ett dugg svartsjuk, som du vet har jag fått en stor bebis och det är inget jag är direkt stolt över, jag tyckte mest det var en jobbig upplevelse. Däremot är jag väldigt stolt över alla mina barn, just för att de är så fantastiska, men inte för deras storlek.
    och jag är inte sur heller. jag ifrågasätter bara att du påstår att han satt rekord! 
    ~ Mamma till 3 goingar ~
  • millipore

    "det finns 2 långa barn i sverige som föddes ja jag har amadeus han är en av dom 2!!!
    ja då blir det rekort kolla upp det själv om du inte tror på mig."

    Nej, det blir inte rekord. Jag tror att du har missuppfattat ordets betydelse. Det är jättekul att du är med i tidningen om det är det du vill. Ditt barn är "rekordstort" men han har inte "slagit rekord", förstår du skillnaden? Det är nämligen det du får en del kommentarer om.

    Stort grattis till dina fina barn!

  • 3 barns mamma84
    Hanna36 skrev 2009-04-07 13:04:33 följande:
    Men om man har "slagit rekord", då har man ju passerat en gräns som någon anna har, tex om du hade fått en bebis som var 67 cm lång, då har ju du slagit rekordet med 1 cm!Jag förstår att du är jättestolt över din stora bebis, men säg inte att han har slagit rekord när han inte har gjort det. Och jag är inte ett dugg svartsjuk, som du vet har jag fått en stor bebis och det är inget jag är direkt stolt över, jag tyckte mest det var en jobbig upplevelse. Däremot är jag väldigt stolt över alla mina barn, just för att de är så fantastiska, men inte för deras storlek. och jag är inte sur heller. jag ifrågasätter bara att du påstår att han satt rekord! 
    Detta var 4år sen i södertälje sjukhus.
    man har inte kunnat fått tag på henne alls och inte kunnat interjuva henne alls.
    Därför belv han andra rekord bebisen efter 4-5år och samma ställe.
    Fråga vem som hällst när det gäller sjukhus från södertälje så får du svaren.

    Jag är stolt jag är en stolt mamma varför ska jag vara tyst då??
    inte bara tidningarna och interjuver i internet kommer jag bli uppring någon vecka vet ej när men jag ska vara med i TV!!
    Eftertio hehe
    kommerr bli interjuvad på Tv så jag är glad!
  • 3 barns mamma84

    Lägg ner hej då orkar inte offra mitt liv till folk som fattar nadda!

  • Hanna36

    Finns det förretsen någonstans man kan läsa de här siffrorna? Jag menar om vilka som egentligen har rekord?


    ~ Mamma till 3 goingar ~
  • 3 barns mamma84
    Hanna36 skrev 2009-04-07 13:13:56 följande:
    Finns det förretsen någonstans man kan läsa de här siffrorna? Jag menar om vilka som egentligen har rekord?
    Ja det går.
    Men tror nog det är från socialstyrelsen eller sjukhus :-/
  • Izzo

    Jag tycker att du ska vara stolt över din familj.

    varför blir så många stötta när man talar om hur bra det går för sin familj. Man ska skryta lite tycker jag.
    Heja dig o din bebis för erat rekord!!

  • Hanna36
    3 barns mamma84 skrev 2009-04-07 13:15:14 följande:
    Ja det går.Men tror nog det är från socialstyrelsen eller sjukhus :-/
    men vart har du själv fått siffrorna ifrån?
    ~ Mamma till 3 goingar ~
  • Vilda Tiger

    En tjej i en diabetestråd här på fl, en tråd som jag hängde mycket i förr, fick en bebis som vägde över 5.9 kg. Det finns allt en del stora bebisar.

    TS: Amadeus är rekordstor, men han har inte slagit rekord. Det var någon annan som skrev det här tidigare och det var bra skrivet tycker jag!

    Jag tycker för övrigt att det var en kul artikel att läsa!

  • LittleMee
    3 barns mamma84 skrev 2009-04-07 13:01:37 följande:
    Detta var ju dåligt du sitter säkert dära och skrattar för dig själv!för står du inte något med 66cm eller??
    Jag har förstått att nuvarande rekordet ligger på 66 cm. Vad är det du inte förstår som uppenbarligen blev lite stött av nåt jag skrev?
Svar på tråden Kan inte fatta att jag har en bebis som slagit rekord i Sverige :-D