VI från Linköping Del 3!!!!
Och här är jag också
Här är det alldeles strax dags för sängen också, har lite kvar att fixa inför morrondagen men sen stupar jag i säng! Kommer nog slockna lika fort som jag lagt huvudet på kudden.
Och här är jag också
Här är det alldeles strax dags för sängen också, har lite kvar att fixa inför morrondagen men sen stupar jag i säng! Kommer nog slockna lika fort som jag lagt huvudet på kudden.
Men jisses vad ni har skrivit idag, hur har ni hunnit med
Får sätta mig och läsa igenom allt om en liten stund ![]()
Marayha - grattis på namnsdagen!
Skorpan - hoppas ni får det trevligt idag!
Vilket undebrart väder, vore underbart med en långpromenad men får inse mina begränsningar just nu när kroppen är så trött. Så det får bli att vara ute i trädgården och hos djuren ett tag, sen blir det storstädning här hemma. Har knappt städat nåt under veckan så det behövs verkligen! Ska iväg och handla lite nu med.
Grattis alla andra Marior också ![]()
Stolt enbarnsmamma - välkommen tillbaka! Härligt att se dig här igen! OCh grattis
till den kommande flytten!
Marayah - Duktig Filip!
Då har ni snart full rulle hemma hos er med båda barnen
då ![]()
Hoppas ni som ska fika imorron får det trevligt
Här var vi iväg till Grytgöl till min syster och firade min systerdotter i fredags, var helt slut när vi kom hem så jag somnade framför tvn, orkade knappt ta mig upp till sängen.
Annars har helgen bestått av lite städning och att slappa för min del, haft sån växtvärk och varit så trött så jag har haft sambon igångsatt i arbete istället
Just nu har jag huset för mig själv, sambon är iväg en sväng med barnen så jag sitter och kollar på McLeods döttrar.
Varför kan saker och ting bara gå smärtfritt utan att man ska behöva oroa sig?
Har haft ont sen igår till och från och nu blöder jag lite igen. Försöker att inte oroa mig så mkt men det är svårt.
Just nu är jag mest inställd på att det inte går vägen. Läkaren sa ju att det fanns lite rester kvar så jag kunde få lite bruna flytningar eller så men nu är det blod, inte massor men så det droppar lite ialla fall så som sagt, är inställd på att det går åt skogen. Det är inte meningen att nåt ska vara enkelt för oss.