• Fru T

VI från Linköping Del 3!!!!

Firstandhappy skrev 2009-05-15 21:51:51 följande:
    ja man ska inte klaga... eller jo värken gör mitt liv ganska misserabelt just nu, kan inte sitta alls mer än 2 minuter åt gången, kan inte sova på sidorna eller magen o vaknar varje gång jag ska göra minsta lilla justering i kroppen..börjar glömma saker o tappar "omdömet"...
    e vi samma person {#lang_emotions_undecided}
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T

morrn...

nån som vill byta höfter med mig? ja minns inte att ja gjort annat än vänt på mig i natt tyngden börjar bli olidlig {#lang_emotions_yell} får ta mig ett regält snack me bm på onsdag när ja ska dit... (sista besöket innan bf å näst sista inbokade besöket {#lang_emotions_surprised} tror ja ska be om ett besök samma vecka som bf åsså)

Nu sitter ja å väntar på att mannen ska komma hem me färskt frukostbröd, sen blire mumsig frukost

Vi funderar på att kika på Kårtegen vi me men får se om ja pallar att gå nånstans, bilen känns liksom lite överflödig...

Sen frammåt eftermiddan så åker vi ut te Tallboda å myser å grillar sen jobbar Tedde krogen ikväll... Så ja ska köpa mig en påse lösgodis å kolla slager å dricka isvatten {#lang_emotions_tongue_out}

• Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-05-16 12:18:28 följande:
    tycker vi tar våra höfter o blygben o ljumskar o går tillbaka med dom dit dom kom ifrån o kräver nya... måste man ju kunna göra..
    Ja asså vart reklamerar man??

Nu har hon börjat dra i mitt urinrör me
  • Fru T

hemkommen från kårtege span, en godispåse rikare men fortfarande ont... trodde allt å lite till skulle ramla ut neråt ett tag när vi stod där men alvedonen ja tog innan vi knata hemifrån räddade mig

• Fru T

kom presis på mig själv att ja saaaknar vinet till schlagern

försöker intala mig själv att lösgodis, kallt vatten å frysta hallon funkar lika bra...

• Fru T

Nu känner ja mig grinig å PUTT.. mannen ligger å sover fortfarande trots att han bar jobba krogen i natt Ja va inne precis å la en komentar om att han kanske skulle börja fundera på att börja ställa klockan innan han går å lägger sig, fick ett halvdant mmm till svar...

Hahah han kan ju passa på nu men sen lär han inte få sova bort hela dagarna! {#lang_emotions_djavulsk}

• Fru T

Ja gillar me att städa badrummet å har nog gjort så sen ja bodde hemma det skiner ju när man e klar det gör fan inte  tex v-rummet

• Fru T

wow han tog sig ur sängen...

Familjetrollet skrev 2009-05-17 13:03:59 följande:
    då är det dags att du tar fram brödkaveln*skratt*
    ja funderar nästan på det men han blir så jädra grinig när ja kör upp han ur sängen å ja har hällre en trevlig man en kort stund än en grinig en lång stund... Sen kommer det ju inte va ja som kör upp han så då är det ju en annan sak
  • Fru T

Ja har vart uppe på förlossningen en stund idag.. Hade så jädra ont å i samband med sömnbrist så orkade ja inte mer å bara grät så mannen ringde upp...

låg väll där uppe en timma kanske å fick träffa en urmysig bm som satt hos mig å prata en hel del
    Låg me ctg å min tvåkönade lilla tös pendla mellan 130-180 det hade synts en del samandragningar under tiden men inte fasligt mycket å så gjorde hon en undersökning å min tapp är påverkad så hon nådde den knapt (den hade väll "halverats" om ja fatta det rätt) Men det betyder ju inte att det är kort tid kvar eftersom det har vart långdraget tills nu så kan det ju va långdraget den sista biten me... men det kan ju lika gärna va så att tappen påverkats på kort tid å att det kan va lika kort tid kvar... mannen hoppas på nästa vecka å ja vågar inte hoppas alls...

Ja fick lite starkare tabletter ja ska ta innan sänggående så förhoppningsvis kan ja sova i natt å funkar det så ska ja be om mer tabletter...

Nu har ja legat å vilat i ett par timmar å strax kommer mannen hem me pizza

• Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-05-17 19:34:39 följande:
    Oj vad spännande! Nä det där med tappen ä väl inget att lita på, men det är ju ett säkrare kort som förstföderska än omföderska. Jag håller tummarna för att tösabiten kommer snart Eller, ja det gör hon ju i vilket fall, men jag menar SNART!!
    Ja vill me att hon ska komma snaaart men vågar inte hoppas ja är hellre sömnlös av den anledningen att hon håller mig vaken än att ja är sömnlös pga att det gör så ont i höfterna att ja inte kan ligga ner eller sitta upp heller för den delen..

Går in i 39 idag ska ta en bild sen när ja smält pizzan lite
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!