VI från Linköping Del 3!!!!
morrn...
nån som vill byta höfter med mig? ja minns inte att ja gjort annat än vänt på mig i natt
tyngden börjar bli olidlig
får ta mig ett regält snack me bm på onsdag när ja ska dit... (sista besöket innan bf å näst sista inbokade besöket
tror ja ska be om ett besök samma vecka som bf åsså)
Nu sitter ja å väntar på att mannen ska komma hem me färskt frukostbröd, sen blire mumsig frukost
Vi funderar på att kika på Kårtegen vi me men får se om ja pallar att gå nånstans, bilen känns liksom lite överflödig...
Sen frammåt eftermiddan så åker vi ut te Tallboda å myser å grillar
sen jobbar Tedde krogen ikväll... Så ja ska köpa mig en påse lösgodis å kolla slager
å dricka isvatten 
hemkommen från kårtege span, en godispåse rikare men fortfarande ont... trodde allt å lite till skulle ramla ut neråt ett tag när vi stod där
men alvedonen ja tog innan vi knata hemifrån räddade mig ![]()
kom presis på mig själv att ja saaaknar vinet till schlagern
försöker intala mig själv att lösgodis, kallt vatten å frysta hallon funkar lika bra...
Nu känner ja mig grinig å PUTT.. mannen ligger å sover fortfarande trots att han bar jobba krogen i natt
Ja va inne precis å la en komentar om att han kanske skulle börja fundera på att börja ställa klockan innan han går å lägger sig, fick ett halvdant mmm till svar...
Hahah han kan ju passa på nu men sen lär han inte få sova bort hela dagarna! 
Ja gillar me att städa badrummet å har nog gjort så sen ja bodde hemma
det skiner ju när man e klar det gör fan inte tex v-rummet
wow han tog sig ur sängen...
Ja har vart uppe på förlossningen en stund idag.. Hade så jädra ont å i samband med sömnbrist så orkade ja inte mer å bara grät så mannen ringde upp...
låg väll där uppe en timma kanske å fick träffa en urmysig bm som satt hos mig å prata en hel del
Låg me ctg å min tvåkönade lilla tös pendla mellan 130-180
det hade synts en del samandragningar under tiden men inte fasligt mycket å så gjorde hon en undersökning å min tapp är påverkad så hon nådde den knapt (den hade väll "halverats" om ja fatta det rätt) Men det betyder ju inte att det är kort tid kvar eftersom det har vart långdraget tills nu så kan det ju va långdraget den sista biten me... men det kan ju lika gärna va så att tappen påverkats på kort tid å att det kan va lika kort tid kvar... mannen hoppas på nästa vecka å ja vågar inte hoppas alls...
Ja fick lite starkare tabletter ja ska ta innan sänggående så förhoppningsvis kan ja sova i natt å funkar det så ska ja be om mer tabletter...
Nu har ja legat å vilat i ett par timmar å strax kommer mannen hem me pizza ![]()