Inlägg från: Leos och Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Leos och Vincents mamma

VI från Linköping Del 3!!!!

Apipoulai skrev 2009-05-02 20:56:23 följande:
    Mjo. ;)Fast det har varit lite roligt att följa snacket här, när alla har plussat hit och dit. Och så har man själv suttit med sin hemlighet. *fnissa*Men det har också varit svårt att inte lägga sig i, utan att avslöja något. :)
    Ja, jag visste ju inget heller, förrän vi sågs i trädgårdsföreningen
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325

Blä, jag tror att jag har blivit matförgiftad! Åt pizza förut o nu mår jag verkligen skit, suttit på toa i över en halvtimme o magen känns som den slagit knut på sig själv, så ont gör det.

Maria: Det är bättre idag, men mådde verkligen skit inatt.

Firstandhappy skrev 2009-05-03 18:46:17 följande:
    ja just nu känner jag mig inte alls lycklig, kan lägga mig o gråta för mindre...Va fan, flera timmar sen han spydde så nu är det bara att bita ihop o köra vidare, får ju en annan göra...
    Usch, stackare! Förstår dig! Säg till att du behöver hjälp. Även om han mår dåligt så kanske han kan hjälpa till lite iaf.
    Magsjuka är fasen det värsta man kan ha, jag har kräkfobi så det är jättejobbigt.

Ang bröllop så har vi varit på två st med mat o fest efteråt o så har vi varit på ett där det bara var bröllopsfest med middag för de hade gift sig i smyg.
    Ska få gå på bröllop i sommar Då Lillisen gifter sig

Maria84 skrev 2009-05-03 19:39:59 följande:
    Ewa - uscha för magsjuka! Hoppas det ger med sig snabbt och att du slipper det! Jag har beslutsångest! Suttit och kollat på syskonvagnar, att vi ska ha en babytravel är redan bestämt men har kollat på blocket nu och hittade en brun för ett väldigt bra pris eftersom allt följde med. Men jag vet ju inte om jag vill ha en brun eller svart! Sambon tycker att jag velar och tycker inte det spelar så stor roll mellan de två färgerna. Så jag vette sjutton hur jag ska göra. Nån som vill komma med några råd
    Brun!
    Maria84 skrev 2009-05-03 19:58:16 följande:
    www.blocket.se/vi/21383686.htm?ca=14_sHär är annonsen som jag hittade..
    Jättefin! Jag hade slagit till om jag vore er
    Apipoulai skrev 2009-05-03 22:36:08 följande:
    Idag var vi på Babyproffsen i Nrk, den affären var ju mycket mysigare än här.Var även en sväng in på Babyland, snacka om försäljare. Klämde lite på en briovagn, sen fick jag en fulldemo fast jag inte ens tyckte den var snygg i första läget, men han greppade inte kroppsspråket och hintarna om att vi nog inte var intresserade av just den. MEn han fortsatte med sin monolog. ;) Han var trevlig iaf. Hellre någon som bryr sig om sina kunder än skiter i dem.
    Ja, babyproffsen där är jättemysig! O han på babyland är nog den trevligaste o mest tillmötesgående försäljare som vi mött! Så himla trevlig o visar glatt hur man ska göra o när jag frågade om en vara som inte fanns inne så sa han direkt att de kunde beställa hem den så att den fanns hos dem om några dagar o då var det bara en sån "skitgrej" som en liten box som man kan ha napparna i när man är ute. Tänk om alla var som han!
    SmileyMalin skrev 2009-05-04 09:36:15 följande:
    Nu har jag fått sett lilla pyret Allt såg jättebra ut!Jag har moderkakan i framvägg precis som jag misstänkte och dessutom låg lillan med ryggen utåt så jag lär nog få vänta på dom riktiga sparkarna ett tag. Därimot kände jag det där typiska "sprattlet" som jag känt av ett tag samtidigt som jag såg bebisen röra på sig i magen, så nu vet jag att det faktiskt är bebisen jag känner Frågade även om det gick att se kön och hon som gjorde ultraljudet trodde till typ 85% att det var en tjej. Hoppas på det Nu är det snart dags att dra till jobbet!
    Vad mysigt
    Jag hade oxå moderkakan i framvägg med Vincent, kände de riktiga hårda sparkarna i v. 20 första gången, innan det kände jag bara av honom när jag gäspade, då kände jag sprattel, så snacka om att jag gäspade hela dagarna där ett tag
    Apipoulai skrev 2009-05-03 23:05:53 följande:
    Exakt. Han ville ju sälja till oss, synd bara att vi dissade vagnen redan innan han kom och berättade om den.;) Nåja, nu vet vi i detlaj hur just den vagnen funkar iaf. Haha.Vi köper nog en beganad Tetonia av goda vänner, förutsatt att vi får ett schysst pris. Vagnen är ju ändå använd av två barn och är lite sliten, men fullt funktionell...
    Det är bra när man kan köpa begagnat, iaf första vagnen om man sen köper en ny när barnet kanske är runt 1 år. Så har vi iaf gjort med våra barn, köpt den första liggvagnen beg fast i nästan nytt skick o sen när de varit runt 1 år så har vi köpt en helt ny sittvagn från affären för den används längre än liggvagnen.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!