Mysigt att åka till slussarna! Är nått helt nytt för mej. Har aldrig vart där. Skulle vilja åka och kika och kanske ta en tripp med båten oxå. Får se om de blir i sommar.
Ja, det är jättemysigt. Vi brukar åka dit på sommaren o bada. Men då brukar vi åka bil, men nu ska jag o min mamma åka dit 17 juli o lyssna på Tomas Ledin
Ahh, skojj!!! Ja, bad kommer de att tryta av i sommar då Glyttingen inte kommer att ha öppet.
Jag kommer nog att ta pendeln till Linghem i sommar innan sambon får semester o bada där, där är det jättefint o barnvänligt. Du får gärna hänga med nån gång
Hmm, vet inte. Jag ska ju ut på fredagen oxå, men ska ta det så lungt jag kan... Så vi kanske kan åka tid kring 12-13? Så hinner vi en sväng på stan oxå :)
Ja, det blir bra. Vi får sitta hemma hos mamma sen o förfesta lite, måste väl åka runt 18-18.30 ner till Otten.
Ja det kan ja gärna göra. Jag åker gärna med dej! Synd såna tillfällen att man inte hade bilen kvar, men det kostar ju med. Min vän Veronica bor ju där i Linghem och hon har "familjebiljett". Så de blir nog en del resor dit.
Ja, fast det tar bara ca 5-6 minuter med pendeln till Linghem, sen vet jag inte hur långt det är från station till badet.
Nja, brukar gå bra nån timme eller så, längre om han sovar.. Men vi har satt barnstolen i bak nu så jag kan sitta och underhålla honom. Sen får vi ladda datorn med div barnprogram så tror jag han kommer gå med på det!
Ja, det går nog bra ska du se Är ju lite lättare eftersom Linus är lite äldre än Vincent oxå. Med Leo har vi inga problem alls, men så har vi en portabel dvd till honom oxå.
mm, jag sitter och funderar på om man ska köpa en sån, men känns som en stor utgift bara för en gång..
Ja, våran köpte vi på net o net nere i ullared förra året, kostade 995 kr tror jag.
Vi har den bara med när vi åker längre sträckor o den är verkligen uppskattad av Leo