Inlägg från: Leos och Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Leos och Vincents mamma

VI från Linköping Del 3!!!!

Mizzz skrev 2009-05-08 17:46:50 följande:
    Usch, ska på UTEkravall ikväll... Hmm
    Jag tänkte på dig när regnet öste ner förut! Hoppas ni har en trevlig kväll ändå med grillning o allt.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
    Firstandhappy skrev 2009-05-08 18:44:57 följande:
    mamma är på G in hit för att hämta upp mig, blir till att åka in iallafall, värken ökar och fått ett konstigt tryck över magen...Pratade med den otrevligaste bm jag nånsin stött på i telefonen innan, va beredd att skälla ut henne efter noter när de skulle ringa tillbaka, men då va det en annan jag fick prata med..
    Usch då Bra att åka in iaf o kolla upp det.
    Skorpan08 skrev 2009-05-08 19:22:44 följande:
    Ja, just det. I mitt galleri under Nr5 ligger en nytagen magbild. Om någon är nyfiken alltså!Fredagskramar till ALLA!!!!!!!!!
    Jättefin mage!
    Kram tillbaka
    thelifesaviour skrev 2009-05-08 18:55:21 följande:
    Ewa, hoppas allt går bra! Ring om det är någonting, lova det.Jag fick vända när vi kom till Lambohov, för då fick jag äntligen tag på Ewa. Var livrädd där ett tag. Men sen åkte vi hem till mamma och åt jordgubbar, sen blev det god mat på Magnolia, i spöregnet, hur gosigt som helst.
    Ja, verkligen jättesnällt o gulligt av dig att åka dit. Hade jag varit inne o läst i tråden då så hade jag kunnat gått dit, jag har ju närmast av alla. Men tyvärr så var jag upptagen just då.
    Skorpan08 skrev 2009-05-08 19:02:26 följande:
    I em var vi hos bm för vanlig koll. Värken i magen som jag trodde var växtvärk var inte det utan den hör ihop med foglossningen. Tack för den! Men det var underbart att få höra hans hjärtslag! Elin tittade alldeles storögt när bm kände på magen och sen förde dopplern över den, när hjärtljuden hördes trodde jag nästan hennes haka skulle nudda golvet! Hehe, hon såg så fundersam ut.
    Såå sött

Jättefin mage!

Enligt hjärtljuden ska båda mina pojkar vara flickor

Firstandhappy skrev 2009-05-08 22:02:35 följande:
    ja just det, kommit hem nu, låg en timme o blev undersökt... Molgan mår kalas som jag visste redan innan, däremot har det gått från sträckning till bristning i muskel... rakt upp i mumindalen.. fått piller som jag tydligen kan bli rätt fin på s jag kan sova, mycket vila o inget sex... nähäää det menar dom inte...Fick ju självklart den sura otrevliga bm när jag kom in, mamma va rätt otrevlig tillbaka. hahahha tycker om min lilla mamma som biter som en liten ilsken hund..
    Usch det lät ju inte alls skönt. Sov så gott nu med dina piller

Jag har sluppit den där sörjan båda ggr jag varit gravid o hoppas verkligen att jag slipper det om det blir ett tredje barn.

Här blir det att det lugnt en timme o gosa med barnen o sambon, sen ska jag duscha o packa lite, sen ska jag o Lillisen ta tåget till Norrköping. Vi ska förfesta lite hemma hos min mamma, sen ikväll är det Otten som gäller o 10 års återträff med högstadiet.

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!