Inlägg från: Leos och Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Leos och Vincents mamma

VI från Linköping Del 3!!!!

thelifesaviour skrev 2009-05-12 12:13:45 följande:
    Nu jäklar börjar det hända saker med magen, det är så gosigt! Nu har bebis dessutom börjat sparka mig lite mer rejält också! Inte för att jag får en sådär fin fru t-mage, men jag är rätt nöjd ändå:
    Jättefin
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
    LillaLilli skrev 2009-05-12 12:54:39 följande:
    oh vad roligt! jag ska på vattengympa imon vid 9 :D va på bodybalance idag! spinning är med jättekul, men har bara varit på två pass. skaffade mitt kort för inte så längesen..
    Vi går bara på träning på kvällarna för vi har barn hemma på dagarna Eller Lillisen pluggar på dagarna, men jag är mammaledig så jag har bara chans att gå på kvällarna.
    dinana skrev 2009-05-12 13:27:56 följande:
    Ni som är snittade - gjorde ni det här i Linköping eller i Norrköping?
    Planerade snitt görs alltid i Norrköping!
    Familjetrollet skrev 2009-05-12 14:20:02 följande:
    är det fler som är fiknasugna?ev fika på skäggetorp C på fredag efter kl 12
    Vi kan tyvärr inte då, jag o barnen ska till Valla då o ha heldag där med våran ÖF.
    Skorpan08 skrev 2009-05-12 15:54:32 följande:
    Elin tog precis tre steg utan stöd! Jag blir så stolt.
    Vad duktigt!! Hejja Elin
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-05-12 17:15:39 följande:
    Ååå, vilken fin dikt jag har också googlat men har ej hittat vem som skrivit den. Konstigt att ingen vill ta åt sig äran för den funderar på att antingen ha den här dikten eller den här: JAG SER DIG NÄR DU SOVERAv: Lisa GlansJag ser dig när du soverså lätta andetag.Vill ligga här bredvid dignär natten blir till dag.Du ligger tätt intill migdin hud är mjuk och varm.Jag känner sådan lyckaatt ha dig i min famn.I morgon när du vaknardå vill jag se dig le,förväntansfullt mot världenoch allt vad den kan ge.Vill skydda dig mot ondskaoch finnas där för dig.Att stötta dig i livetär ett löfte ifrån mig.Men fortsätt nu att sovamin underbara tjejFör ännu råder nattenoch jag vakar över dig Kanske skulle säga också att vi ska döpa Nathalie, den 7:e juni
    Jag tänkte läsa den när Vincent döptes, men nu blev det annat istället
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-05-12 17:29:10 följande:
    Okej, vad var det för tackbön? en som du skrivit själv? Vår dekoration kommer gå i lila och rosa
    Den står i psalmboken tror jag det är. Vi tackar gud för våra barn eller nåt liknande.

Här tog dagen en annan vändning än vad vi hade väntat oss.
    Istället för en fika på stan så fick vi åka till röntgen på US o röntga Vincents finger. Han klämde sig rejält illa förut idag i en dörr så fingertoppen är jättesvullen o röd.
    Som tur var skulle vi till bvc då så vi fick träffa en läkare där som skickade en remiss direkt till röntgen o ortopedläkare. Men som tur var så var inget brutet, men han har riktigt ont.

dinana skrev 2009-05-12 19:01:16 följande:
    Mm... står vanligtvis i Norrköping på deras sida så lite därför jag undrar. Är ju snittad i Linköping så det är lite därför jag undrar.
    Ja, fast ditt var ju akut väl?
    dinana skrev 2009-05-12 19:05:41 följande:
    Ah, hur vet man om de är planerade då? Jag menar det var ju knappast akut med Molly...
    Men det var ju ändå akut eftersom du fick HF. Med planerat menas att du får ett datum då de plockar ut bebisen. Oftast får man det datumet nån månad innan det är dags.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!