• Fru T

VI från Linköping Del 3!!!!

Firstandhappy skrev 2009-03-11 13:59:57 följande:
    ahhhh, visst är det mys att dansa med bebis i magen när man känner att den röjjer...hahahhaha ska se wille nu när man slår igång stereon på hög volym... riktig bootyshaking där kan jag lova, han är så söt den lilla kalasbyxmannen... sen sparkas det friskt i magen med...
    hehe ja det är nog det ända ja faktist tycker är mysigt!

kalasbyxa är så sött tycker ja
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-03-11 14:01:19 följande:
    nääää inte jag heller (svänger med det blonda håret o blinkar med ögonen) fattar asså typ inget alls, va ju typ massa jätte bra på dom jobben kunde jag ju typ ha varit..
    liksom!
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-03-11 14:03:19 följande:
    rym dit du, passa på att ta lite semester o bara vara med dig själv o njuta.. skulle vara hur skööönt som helst att komma längre bort..ja just jävlar, du har ju redan fött då!!  ja då blir det inte mycket "bara för dig själv".. hoppsan
    ne blir ju inte riktigt själv å ja tror inte mannen skulle uppskatta att ja tog bebis å rymde den första tiden
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-03-11 14:06:03 följande:
    hur söta är ni inte då???
    På en skala 1-10?

70 kanske {#lang_emotions_kiss}
    Åh vad jag längtar
  • Fru T

arbetsnamnet Doris har härmed bytts ut mot fröken monsterbuffel!!

Doris kanske vore ett passande namn då föresten för när ja ser en doris så ser ja en tuff å frammåt tjej

Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-03-11 14:22:01 följande:
    saker upplockade från köksgolvet..Busstidstabellskohornträslevvisp till elvispensorksalladsbesticktoalettborstehårbostehaklapp1 rosa lurvig toffel2 st fjärrkontrolleröppnad o tom godispåsemoblitelefonmobilräkninggardinkappanyckelbandlampskärm14 st majskrokarInte undra på att det var tyst i köket en stund när jag satt här då...
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-03-11 14:29:34 följande:
    yes yes... see jo att seckston ja...lycka till med bitterkärringen nu...Ja o i vanliga fall bryr jag mig inte men just nu kan jag inte böjja mig ner o plocka upp allt, tur att pigga mormor kommer snart o leker med mr kalasbyxa..
    tipsar om soppborste å skyffel
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Svar på #1355
    Smultronstället är ju ett måste på sommaren vi har som trdition i familjen att gå dit 1a maj, brukar få konkurera med alla knuttar som kört i förstamaj tåget i norrköping då

jag arbetade som slussvakt ett par sommrar efter gymnasiet å va ofta på slussen vid smultronstället, snacka om att det blev många glassar dom åren...

mamsen min bor ju fortfarande i sörping så en hel del glass blir det, men ibland tar vi komfekthörnan på rådhustorget istället (brevid systemet å under LaUva) dom gör sin glass själva å hjäääälp va god den är!! kan säga att det är VÄRT att åka till sörping bara för deras glass, å sen strotsa på kanalbanken...
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-03-11 14:32:18 följande:
    Miss fru T, ska inte med på fika med massa andra gravida damer?? ska ses på stan nu kl 16...
    jooo, vart??
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    dinana skrev 2009-03-11 14:37:06 följande:
    Har bara sökt på ams, har ju inte någon lokaltidning.. (vad nu det är?) Telefonkatalogen???
    http://www.corren.se/jobb-utbildning/lokus/

telefonkatalogen, internet... där finns alla numer man behöver till butiker, företag osv...
    Åh vad jag längtar
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!