• Fru T

VI från Linköping Del 3!!!!

vart hos bm idag å hon bara skratta när hon skulle mäta magen å lyssna på hjärtat magen hoppade nämligen runt å upp å fram å tebax helatiden

Åh vad jag längtar
  • Fru T
    dinana skrev 2009-03-12 19:45:21 följande:
    haha, vad mysigt.. ungefär så jag känner det just nu... verkar som bebis har värsta gympalektionen där inne.. och nu när man har ätit också så trycks ju allting ut extra mycket också... kan inte sitta intill skrivbordet längre som jag brukar.. utan får sitta på armlängds avstånd =)
    ja måste sitta bakåtlutad helatin så här är det datan i knät å fötterna på soffbordet som gäller
    Åh vad jag längtar
  • Fru T

ojojoj vad jag är tröööött...

hoppas ni har trevligt på fikat ni som är där, ja palla bara inte för ja tog mig ur sängen vid 11...

idag är det stooorstädning som gäller, svärisarna kmmer hit på middag i morgon...

Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Familjetrollet skrev 2009-03-13 10:34:34 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-13 09:31:53 följande: ROBIN möbler .du kan inboxa för mer info.ush vad segt klockan går idag.inget sällskap hemma mer än kaninen.och dessutom är det fredagen den 13e.förra fredagen den 13e gick åt skogen så hoppas denna dag blir bättreni får ha en bra fikaträff.jag tar gärna en fika nästa vecka
    nemen oj är det fredag den 13e en gång till redan {#lang_emotions_surprised}

du får gärna inboxa om du vill prata om vad det är som hänt
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-03-13 11:47:17 följande:
    Every year has at least one of these fateful days and some years have three. The pattern repeats itself over time, with 48 occurrences every 28 years.jaha då har man lärt sig nåt nytt idag då..
    japp det va mer än ja viste..
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    dinana skrev 2009-03-13 15:48:04 följande:
    Hum, såg att det är mors dag den 22 mars i england.. =)
    appropå ingenting eller
    Åh vad jag längtar
  • Fru T

nu är det skinande rent här hemma, tur att mannen hjälper till för mina höfter tycker ja e elak när ja böjer mig å har mig så nu blir det att slappa rästen av dan...

Åh vad jag längtar
  • Fru T

hallå ni som fött, vad har ni haft för typ av smärtlindring å hur har den funkat för er???

Ja läser på som en toka men just nu känns det bara som dom eventuella biefekterna väger tyngre... försöker bilda mig en uppfattning om vad jag kan tänkas vilja ha men hitills är ja bara säker på lustgasen...

Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-03-13 20:33:47 följande:
    hade allt o inte fan hjälpte något av det iallafall..Har lovat mig själv tills nästa nu att ser jag inte rosa flygande flodhöstar med lila vingar & neonfärgade maskar komma slingrandes ur röven på mig under tiden så ska jag ha MER o MER AV ALLT..Vill dock inte skrämmas..

nene ja har fått höra både det ena å det andra å skräms inte så lätt, alla har det ju olika å man kan ju omöjligt veta innan hur det blir... 
    Ja är inte rädd längre vilket är välldigt skönt, ja har haft en sjuklig förlossningsskräck långt innan ja blev gravid men helt plötsligt så känner ja mig bara lugnare än lugnet {#lang_emotions_surprised}
    försöker bara gräva lite i andras erfarenheter..
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-13 21:07:35 följande:
    O jag kan bara berätta om planerat snitt Men det var lika häftigt det som en vanlig förlossning (antar jag iaf eftersom jag inte fött vaginalt), jag blev som hög på lyckan trots att jag "bara" låg där
    hehe ja du har ju en egen historia

snitt hoppas ja på att slippa, ja menar så länge ja obehindrat kan klämma ut ungen så ska ja försöka göra det...
    Åh vad jag längtar
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!