Inlägg från: Apipoulai |Visa alla inlägg
  • Apipoulai

VI från Linköping Del 3!!!!

thelifesaviour skrev 2009-04-08 20:44:59 följande:
    Nu fick jag godis av en miljöpartist. glad igen. :D
    Haha, vad bra att de gör någon nytta i sverige. ;)
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • Apipoulai
    Fru T skrev 2009-04-08 22:29:53 följande:
    ne köpte ingen, fanns andra som ja fastna för me å dessutom är det välldigt tomt på mtt konto så blir att handla när mannen är med. Kanske i morron eftersom vi ska ta en sväng på ikano då, mannen har blive för tjock för sina jeans
    Sympatikilon?! ;)

Vi ska också till ikano imorgon em, men frisören står på dagordnigen.
  • Apipoulai
    JePaLuLi skrev 2009-04-08 22:33:06 följande:
    JAAAAAAAAAAA!GUldet rä hemma i Karlstad. Fan vad glad jag är. Har grinat som en tok Skulle så gärna vilja vara där nu... *Drömmer mig tillbaka till det gamla ljuva livet*Men jag hoppas vi kan åka dit imorgon!
    Grattis!
    Det blir att packa in familjen och fira Skärtorsdagen i Karlstad. Patrik får väl vabba eller nåt. ;)

Jag tittade såklart på hockeyn, men inte hela matchen för jag var ju och tränade själv...
  • Apipoulai
    Fru T skrev 2009-04-08 22:52:16 följande:
    Nja det är nog lite både och.. han tappade ju massa kilon under tiden han va sjuk så efter operationen i december så har han käkat upp sig, å det regält ja har påpekat att han e rund om magen men då bara sträcker han på sig å drar in magen å säger att nehe det är ja inte alls men när ja frågar varför hans byxer som han hade innan viktraset börjat bli för små så har han inget svar... Men nu har han faktist börjat gå till gymet igen...
    Duktig "gubbe" att inse att man måste motionera för att kompensera för all energi man stoppar i sig. =)
  • Apipoulai
    JePaLuLi skrev 2009-04-08 23:05:03 följande:
    Ja, kruxet är bara att de har så mycket att göra och alla är sjuka Får se om jag åker själv. Även om han inte vill att jag gör det...
    Du kanske kan ta med dig en FBK-frälst vän på resan! :)
  • Apipoulai
    Firstandhappy skrev 2009-04-09 12:56:27 följande:
    ingen större jättekoll på det.. kanske är olika beroende på vad det är för allergi..vet att med wille tyckte bvc att vi skulle undvika fisk första året pga sambons kraftiga allergi mot det, men han verkar ha klarat sig ifrån det..oss frågade de vad vi hade för allergier i familjen o släkten.
    Hittade en sida om allergi som känns tillförlitlig.

http://www.phadia.se/dia_templates/Page____2325.aspx
  • Apipoulai
    Fru T skrev 2009-04-09 13:21:10 följande:
    Medmera ligger i samma hus som ja bor i, runt hörnet Sen har väll claes olsson hobbyfärg me..
    Då vet jag var du bor! =)
  • Apipoulai
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-10 20:04:22 följande:
    Våran familj önskar er alla en glad påsk! (Bilderna är klickbara, för övrigt finns det mera bilder på barnen i mapparna standard, Vincent, Leo o syskonbilder).
    Hur får man in så små bilder, som man kan klicka på? Mina bilder kom ju upp i typ full storlek.
  • Apipoulai
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-10 20:21:14 följande:
    Man högerklickar på bilden innan man klickar upp den i fullt format så att säga.
    Okej. :)
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!