Inlägg från: Apipoulai |Visa alla inlägg
  • Apipoulai

VI från Linköping Del 3!!!!

Fru T skrev 2009-03-23 21:19:53 följande:
    Hästar, hästar å ännu mer hästar tyvärr finns inte pengarna just nu så det blir aldeless för lite av det goda...Brinner för djur överhuvetaget å har ju tre kissemissar här hemma å saknar hund nåt enormt.Annars är ja lite av en partyprinsessa (mormors ord) Å träna tills man inte pallar mer är kul det me
    Oj, då har inte vi mycket gemensamt. Någon partyprinsessa är jag då inte alls. Hästar har jag nästan aldrig sysslat med. Red två terminer när jag var 8. Men jag gillar att galoppera!!! Testade westernridning en gång i skåne, samt islandshäst när vi var på Island.

Men det är klart, jag gillar ju katter. :D Men lär aldrig få någon i min ägo, då maken är känslig och svägerska allergisk. Passar på att gosa så mycket jag kan hos vänner som har katt.
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • Apipoulai
    thelifesaviour skrev 2009-03-23 21:46:08 följande:
    Men då får du börja öva på nya saker! :)
    Sant. Har börjat tigga till mig recept av folk när de har lagat nåt enkelt å gott. men jag behöver utöka min repetoar.

"Min" spenatkycklingen är exempel på en lyckad tiggt recept. :d
    En upp-googlad tacogratäng är en annan paradrätt, men sen tar repetoaren nästan slut.
  • Apipoulai
    thelifesaviour skrev 2009-03-23 21:18:23 följande:
    Fotografera gillar jag också och att umgås med alla nära och kära i min närvaro. Och simma, jag simmar en heldel, så himla avslappnande och trevligt. Gillar att fixa och dona i hemmet, mycket pysslande och städande blir det. Och laga mat. Och baka! Och tusen andra saker. :)
    Gillar du att städa alltså? Välkommen hem till oss. ;)
  • Apipoulai
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-23 21:57:09 följande:
    Hit oxå kan du komma Städa är inte kul, men att pyssla o inreda är dock kul.
    Vi har ett gästrum som sk amålas/tapetseras och inredas. Men det blir ju aldrig gjort.
    Vi har iaf kommit överens om att garderoben ska bort och gardinerna ska var kvar (vita).
  • Apipoulai
    thelifesaviour skrev 2009-03-23 21:57:32 följande:
    :P Folk brukar säga det när jag säger att jag gillar att städa.
    Haha, är du förvånad över det? Städa är något man gör nä man har tentor och andra ännu tråkigare måsten framför sig. ;)
  • Apipoulai
    Fru T skrev 2009-03-23 22:03:31 följande:
    OJ kollade ut genom fönstret å helt plötsligt så är det ju vitt ute  det va det INTE sist ja kolla ut, då hade det inte änns börja snöa...Maria har inte vart inne på ett tag, eller har ja fel??
    Ja var f-n kom snön ifrån! VILL INTE HA!
  • Apipoulai

Någon som har tips på smålekar av typen "pennan i flaskan" och "äta mariekex och vissla". Behöver lite såna lekar till det kommande träningslägret med laget.

• Apipoulai
    JePaLuLi skrev 2009-03-24 16:43:11 följande:
    Haha, perfekt ju!Patrik lagar visserligen maten här varje dag så jag ska inte klaga Leta äpplen i en bunke med vatten och bara använda ansiktet och sen gå vidare och leta efter en sockerbit i en bunke med mjöl Irländsk julafton eller vad det heter... Hoppa säck, ägg på en sked stafett.Ska det vara lagvis eller enskilt?
    Kul, bra tips!
    Lag eller enskilt spelar ingen roll, allt går att anpassa.
  • Apipoulai

Att gå på gynundersökning är som att gå till tandläkaren, ett ont måste. Bara att stänga av och tänka på nåt annat medan yrkesfolket gör vad de ska.
    Jag brukar alltid tänka att besöket är ändligt. Tiden den går ju alltid. :)

• Apipoulai
    dinana skrev 2009-03-24 21:08:12 följande:
    Ja, å snart är det min tur... åh, vad jag längtar nu. Men men, vill ju helst gå fulltid ut.. men en annan del vill att bebis skall komma nu. Men tidigast min födelsedag är nog bäst. Nu har bebisen hicka.
    Hur känner man att bebisen hickar?
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!