Inlägg från: SmileyMalin |Visa alla inlägg
  • SmileyMalin

VI från Linköping Del 3!!!!

dinana skrev 2009-04-25 18:49:19 följande:
    Haha, vad mysigt.. not... nej pollen kan man ju lika väl hoppas över. Jag är glad att jag slipper det, men sambon har problem med det. En anledning till att vi vill flytta tilbaka till Kalmar. Skall ni till loppiset imorgon? Vill så gärna gå.. .men jag vete katten hur jag skall ta mig dit. Funderar på att cykla.
    vart är det loppis?
  • SmileyMalin
    Maria84 skrev 2009-04-25 22:31:30 följande:
    Ah inte samma som jag menade då Men jag kollade säkerligen på dem också om de fanns på Ikano för jag testade nog varenda byxa som fanns Hittade inga klänningar dock som jag hade hoppats på, tänkte ha en tills syrran tar studenten ju.
    jag köpte en ljusgrön gravidklänning på hm för någon vecka sen!
    Inte särskilt speciell, men ändå fin och framförallt sååååå skön!
    Kommer nog bo i den klänninge i sommar
  • SmileyMalin

Ahh! Äntligen en stund i soffan

Är det många som smäller raketer på valborg? Har inte tänkt på det förrut... Får nog gå en vända och fråga alla grannar! Trodde det räckte med den skiten på nyårsafton Här har vi en sjukt skotträdd hund så blir det raketer häromkring får vi se till att ta med oss hundarna härifrån....

Sedan drar jag, Nellie och min mamma till Tranås hela helgen Säsongens första tävling med vovven! Yippi! Vi har dessutom en hel del släkt nedåt som trakterna som vi ska passa på att umgås med! Sååå mysigt

• SmileyMalin

Puh vilken dag! Hittade en superfin cykel till Nellie på blocket i eftermiddags. Dock i norrköping.. Så det fick bli en liten tripp dit. Kom hem typ halv åtta och då ville Nellie såklart ut och cykla direkt Hon var jätteduktig och for iväg i full fart med en gravid och flåsande mamma springandes efter I över en timme cykla hon hon omkring i full fart så nu är jag helt slut! Men gud vad stor hon verkade plötsligt. Blev alldeles rörd över att se min lilla "bebis" cykla omkring!

• SmileyMalin
    Firstandhappy skrev 2009-04-29 10:12:07 följande:
    men va trött jag blir på mig själv, skulle sätta igång o måla trollsländor till willes rum o nu har jag förlagt färgen... trodde jag visste exakt vart jag hde den men inte då... samma när jag åkte till ullared i helgen och tappade bort oss i skogarna och kom på att plånboken låg kvar hemma... suck suck suck..
    känner igen det där För några dagar sen stod jag och försökte låsa upp ytterdörren med centrallåset till bilen... Hann bli riktigt förbannad på att det aldrig funka innan jag insåg vad jag höll på med
  • SmileyMalin

Äntligen hemma efter en intensiv helg i småland med hundtävlingar och besök hos släkten! Kändes rejält i fogarna efter sista loppet så det ska bli intressant att se hur mina planer på att tävla fram till mitten av juli fungerar...

Imorgon bitti är det dags för RUL har fortfarande inte känt lilla pyret tydligt någon gång så det ska bli skönt att få se hur han/hon mår därinne!

Hoppas alla har haft en trevlig helg

• SmileyMalin
    Maria84 skrev 2009-05-03 22:13:05 följande:
    Låter som att ni har haft full rulle Åh vad mysigt med RUL! Vi får snällt vänta ett tag till, har inte det förrän 20 maj och det känns hur långt som helst tills dess! Framför allt när man är lite nojjig.
    Ja ska bli så mysigt att få tjuvkika lite på pyret
    Man är ju så nojjig innan sparkarna blir tydiga!
  • SmileyMalin

Nu har jag fått sett lilla pyret Allt såg jättebra ut!
    Jag har moderkakan i framvägg precis som jag misstänkte och dessutom låg lillan med ryggen utåt så jag lär nog få vänta på dom riktiga sparkarna ett tag. Därimot kände jag det där typiska "sprattlet" som jag känt av ett tag samtidigt som jag såg bebisen röra på sig i magen, så nu vet jag att det faktiskt är bebisen jag känner

Frågade även om det gick att se kön och hon som gjorde ultraljudet trodde till typ 85% att det var en tjej. Hoppas på det

Nu är det snart dags att dra till jobbet!

• SmileyMalin

tack för alla grattis
    har gått omkring med ett stort fånigt leende hela dagen, och nu när jag kom hem från jobbet var jag bara tvungen att plocka fram några pyttesmå rosa bodys och klämma lite på

thelifesaviour skrev 2009-05-04 17:38:04 följande:
    Jag har ju knappt känt bebis alls, så jag vet inte. Ingenting funkar.. Har haft jätteont i höger sida nu till och från i några dagar.. Så jag blir så jävla nervös och ännu värre när Linus inte är hemma.
    Det är säkert bara bebisen som ligger och trycker lite konstigt. Men det är ju ändå bättre att ringa en gång för mycket!
  • SmileyMalin

Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-04 22:01:42 följande:

Ja, fast det tar bara ca 5-6 minuter med pendeln till Linghem, sen vet jag inte hur långt det är från station till badet.
    det är nära! tar typ 5 minuter att gå
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!