Inlägg från: Apipoulai |Visa alla inlägg
  • Apipoulai

VI från Linköping Del 3!!!!

Fru T skrev 2009-04-14 20:37:37 följande:
    ja det å att penseln i nagelacksflaskan alltid är för kort!
    Det är nog för att de ska sälja mer nagellack. Man tvingas ju köpa en ny flaska liksom.
    Likaså är hålet i schampoflaskan och tandkrämstuben onödigt stora, av samma anledning. Man ska förbruka mer snabbare.
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • Apipoulai
    dinana skrev 2009-04-15 11:28:44 följande:
    Visst är det så... FAst min schampoflaska jag har nu har jag haft sen förra julen. Alldeles perfekt. Tyvärr börjar den ta slut nu och jag har ingen aning om vart jag skall få tag på en ny. Det är en Matrix som jag köpte på nätet. *snyft*
    Oj, det var ett drygt schampo, eller tvättar du inte håret så ofta? ;)
    Du får surfa runt och se om du hittar det, måste ju finnas någon återförsäljare om det nu är ett bra schampo.
  • Apipoulai
    Firstandhappy skrev 2009-04-15 11:55:46 följande:
    ohhh jag kom precis på det bästaste av alla bästa ordspråk om att tycka om sig själv..det finns ingen som är likadan som jag o därför är jag vackrast av alla mig
    Jag citerar Tyko från Karl-Bertil Jonsons julafton:

-Det var banne mig det finaste jag hört sedan jag konfirmerade mig!
  • Apipoulai

Jag kommer också på fika, om jag inte glömmer bort tiden. Så mycket jag ska göra imorgon. Tvätta bilen utvändigt, städa den invändigt, tvätta smutstvätten, lägga allt ris i färre högar för transport till rishögen (aka valborgsmässobålet), och massa annat småkrafs.
    Känner jag mig själv rätt kommer jag sova alldeles för länge och inte hinna (läs: orka) göra en bråkdel av allt.

15 var det sagt, ska försöka minnas...

• Apipoulai

Hej å hallå!
    Jag dyker upp!
    Men vad tror ni jag gjort på min to-do-lista... Inget, jo tvättar gör jag för fullt.
    Däremot har jag skrivit ett matchreferat, deklarerat samt mailkonverserat med en svägerska med mera som inte var lika viktigt (undantaget deklartionen). Jag hatar min odriftighet och förmåga att skjuta upp saker till sedan. *blä* {#lang_emotions_undecided}

• Apipoulai
    Fru T skrev 2009-04-16 13:14:37 följande:
    ja brukara säga:Gör inget idag som du kan göra i morgon
    Precis, exakt så.
    Det är därför inget blir gjort. Verkar som jag måste ha deadlines att jobba efter, för dem passar jag alltid (med något undantag.)
  • Apipoulai
    thelifesaviour skrev 2009-04-17 07:51:53 följande:
    Usch, sambon trafikolyckade sig på vägen till jobbet idag, fick väja för tre rådjur och rakt in i staketen vid sidan av motorvägen, in i en stor betongklump. Tur att allt gick bra med honom och med djuren. Bilen är dock inte så glad..
    Usch! Bilen är bara materiela ting, de går att ersätta. Svårare är det med människor. Skönt att höra att det gick bra för pôjken.
  • Apipoulai

Jag tror jag blivit sjuk, inte bara förkylningen jag dras med.
    Vaknade strax innan 6 imorse och kunde inte somna om ordentligt. Det är verkligen inte likt mig. Nu är klockan 0830 och jag har både ätit frukost samt städat i köket. Hur ska detta sluta? ;)

• Apipoulai
    thelifesaviour skrev 2009-04-17 08:22:32 följande:
    Haha, du kanske satt för nära mig igår och blev smittad! :)
    Ja, vem vet. ;) Men jag tror jag blir "frisk" till imorgon. Kommer väl däcka vid 18 ikväll som hämnd för min tidiga morgon.
  • Apipoulai

Jag tar tillbaka det där med att däcka vid 18, tror det blir redan vid 1030. ;)

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!