Inlägg från: Apipoulai |Visa alla inlägg
  • Apipoulai

VI från Linköping Del 3!!!!

thelifesaviour skrev 2009-04-28 17:56:47 följande:
    Hade jag kunnat så hade jag kommit! Fast jag hade handlat på karamello istället, för deras glass är tamigtusan godare.
    Ja, den går inte av för hackor. Dessutom är de mer hygienska där än på Bosses.
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • Apipoulai
    JePaLuLi skrev 2009-04-28 18:12:17 följande:
    Jag har aldrig varit där, men är fundersam över vad det är för nåt alla hyllar Apipoulai: Ska vi höras imorgon på msn om det är fint väder?
    Deal.

Ja, det pratas lite för bra om Bosses tycker jag, men de vinner ibland på sina smaker. Inte alla som kan erbjuda supergoda smakerna jordnöt, marängsviss, cocos etc
  • Apipoulai
    Familjetrollet skrev 2009-04-28 22:01:47 följande:
    undrar jag oxå för deras glass är inte ens god
    Jo, den är god, men lite för dyr.
  • Apipoulai
    Familjetrollet skrev 2009-04-28 22:32:01 följande:
    smaken är som baken.vad tar de numera för en kula med glass?ni som är mer vana facebookanvändare.kan man spärra personer som ligger i ens vänner?djungeltelegrafen går varm på facebook om denna lkpg tråd så nu skrivs det en massa skit där oxå.men nu har sanningen kommit fram till slut.jag hade rätt om mina misstankar om... tecknad film är skoj.nutidens som är datagjorda är inget bra.det ska vara äkta tecknad film
    Nästan all glass är god. ;) Till och med basilika- och rosépepparsmak, fast då får man inte äta stora kvantiteter, samt ha som tillbehör till nån annan dessert.
  • Apipoulai
    Mizzz skrev 2009-04-28 23:59:43 följande:
    Du kan ju ta bort vänner, men inte spärra vad jag vet. Antingen är man vän eller så är man det inte så att säga
    Man kan placera personer i s k Limited Profile, vilken man kan göra inställningar över vad man vill att de ska kunna se.
  • Apipoulai
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-29 09:38:37 följande:
    Precis. Ibland är det nästan så att jag önskar att det skulle komma lite regn så att man hinner med lite här hemma Eftersom vi är ute hela tiden när det är fint väder så blir ju allt inomhus lidande, men jag vägrar vara inne när det är fint väder. Säger som min mamma sa när jag var liten, ta till vara på solen nu o var ute för man vet aldrig när den skiner igen
    Regn vill vi ha, så att all pollen lägger sig och allt damm på vägarna sköljs bort. :)
  • Apipoulai
    JePaLuLi skrev 2009-04-29 09:39:29 följande:
    Ja det blir spännande!Roligt att de fixar nåt!Nu ringde de och frågade om personnummer, längd och vikt så jag gissar på bungy jump eller nåt sånt. Vad tror ni?De vägrar ju säga nåt till mig!!!
    Du ska inte veta. ;)
    Du mår nog bäst av att inte veta också. *hihi*
  • Apipoulai
    Mizzz skrev 2009-04-29 10:44:20 följande:
    ? ojojoj.. absolut inte så jag mena.. Jag bara mena att på facebook tror jag inte att man ska stänga ute vänner, dvs antingen är man vän eller så är man det inte...Vet inget alls om du är vän med jenny eller ej, lägger mig inte i!
    Jag har vänner på FB som jag inte vill ska se allt, bland annat en del som jag knappt känner från min barndom samt en bunt gamla fotbollsspelare. Såna som man inte umgås med men hejar på om man stöter på dem på t ex stan.
  • Apipoulai
    Mizzz skrev 2009-04-29 10:48:11 följande:
    Ja, självklart kan det vara så... Men som sagt, jag trodde inte facebook hade den utfunktionen utan att det var som jag skrev, att "antingen är man vän eller så är man det inte"..Men tydligen hade jag missat en funktion
    Lätt att missa. För det är ju inte självklart hur man gör inställningarna. Man måste ta sig tid och "fixa" lite. Men allt finns under "settings"/"inställningar". :)
    (Jag har mitt FB på engelska, så jag vet inte exakt vad menyern aheter på svenska.)
  • Apipoulai
    JePaLuLi skrev 2009-04-29 11:19:42 följande:
    Det verkar vara ett jobbigt år med pollen?Jättemärkligt för Patrik brukar må jättedåligt varje år, men i år känner han inget. Det kanske försvann med åldern?
    För mig är det tvärtom. Jag brukar inte känna något, är ju inte pollenallergiker, men iår svider det i ögonen och näsan den rinner, i perioder.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!