Inlägg från: Apipoulai |Visa alla inlägg
  • Apipoulai

VI från Linköping Del 3!!!!

thelifesaviour skrev 2009-04-17 09:11:46 följande:
    Den här dagen blir en lugn och fin, men rolig dag! Först har jag en lugn morgon, sen blir det ett lunchpass vattengympa, en sen lunch med favvo-Ewa, sen hem och dona. Sambon har seriepremiär ikväll sen ska vi på Sport- & Musikquiz på The Champs med mina föräldrar och min fars chef och hans fru. Mycket trevligt idag med andra ord!
    Seriepremiär! Ska du dit och titta? Vilket lag spelar han i?
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • Apipoulai
    thelifesaviour skrev 2009-04-17 10:34:18 följande:
    Han spelar i Ljungsbro BK, tänkte gå dit och titta en sväng, men måste iväg och träffa mina föräldrar lite innan matchen är slut.
    1800 mot Karle IF har jag sett. Spelare de på Karlbergsplan?
    Fotboll intresserar mig, serrö.
  • Apipoulai
    Firstandhappy skrev 2009-04-17 11:03:56 följande:
    skrattar elakt....
    Skrattar också för än har jag inte somnat. :)
    Nu drar jag på stan, sova får jag göra sen...
  • Apipoulai
    thelifesaviour skrev 2009-04-17 16:18:35 följande:
    Sköönt, jag ska nog sova lite nu. Är helt dåsig och trött i skallen.
    Jag somnade också, det var på tiden. ;) En lur på soffan mår alla gott av.
    Tack för en trevlig stund i solen medelst Bossesglass, grym tajming vi hade. =)
    Tack Stolt Enbarnsmamma för en trevlig eftermiddag på stan. =)
  • Apipoulai
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-04-17 19:25:30 följande:
    Tack själv för en härlig dag ute i solen oj så mycket fint det finns i affärerna
    Ja, det är synd att an inte är gjord av pengar. =(
  • Apipoulai

Jag träffade mitt livs kärlek "över ett skjut" som vi brukar säga. Det är inte så snuskigt som det låter, ganska oskyldigt faktiskt. :)

Jag behöver tips på doppresent till en liten kille. Stolen vi hade tänkt att köpa har vi fått refusera, alla var skeva. Vi tänker inte köpa en så dyr sak om den inte håller måttet. Vem vill sätta ett barn på en stol som inte står stadigt?

• Apipoulai
    JePaLuLi skrev 2009-04-21 09:35:29 följande:
    Fast idag ÄR det ju vanligare att man väntar med barn än att man skaffar dem vid 20. Folk satsar mer på karriär och utbildning i första hand. Medelåldern för en förstagångsföderska ligger på 28-29 år. Beror ju på hur mycket ni tänkt att lägga. Lucas gunghäst som han fick i present är väldigt uppskattad och både användbar och ett fint minne. Personligen tycker jag att alla såna där silver och tenn saker är urtrista och bara står och samlar damm. Han fick också en tavla (liknande den han gav till Elin) med hans födelsedatum, vikt och längd på. Jättefin och sitter över hans säng! Hoppas att Linus får en likadan, annars beställer jag en själv
    Nä, tennsaker är varken kul att ge eller att få. De bara står och dammar tror jag. Jag har bara gett bort en tenngrej en gång, det var ett så gulligt drakägg att lägga mjölktänderna i. Jag har dock inte sprungit på den någon mer gång.:(

Vi hade väl tänkt max 300kr, tror jag. Det är ett barn till nära vänner.
    Maria84 skrev 2009-04-21 09:40:15 följande:
    Kolla in på handmålat, finns på nätet också handmalat.se tror jag det är. De har mkt fint, vi köpte en doptallrik till en kompis son när han döptes och en tallrik till dem som hade gift sig samtidigt. De har en massa skoj och jättefina saker! Är inte mkt för de här "traditionella" dopsakerna i tenn osv.
    Ska titta på handmalat. Var det denna du menade? http://handmalat.webbsida.com/
  • Apipoulai
    JePaLuLi skrev 2009-04-21 09:43:59 följande:
    De har jättemycket fint!
    och vissa saker ganska dyra... :(
  • Apipoulai
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-21 14:20:50 följande:
    Fast dopängeln som vi köpte kostade typ 149 kr eller nåt sånt, jättesöt.
    Får nog ta mig ner på stan och titta lite i butiken. Hur lång tid tar det att få en personlig grej målad?
  • Apipoulai

Jag har bara 518 bilder på BDB (sedan 071101)  sen så har jag ju rensat bort lite gammalt stuff också. Plus att jag inte lägger in bilder varje dag,

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!