Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping Del 3!!!!

Jen nifer skrev 2009-03-15 10:18:10 följande:
    alltså är de rutin nu? hör fler och fler som gör de. jag har aldrig gjort de och har inte hört bm säga nått om de
    jag har ingen i släkten som har det men får göra det 2 ggr bara för att jag är tjock!! {#lang_emotions_wink}
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-03-15 10:31:32 följande:
    jag hade ätit lite godis precis innan jag kom dit, men hade perfekt värde ändå, så jag suckar lite åt att jag måste göra det, men lika bra att göra för mycket än att missa något. Jag behövde inte ha med någon citron sa hon, för det bjöd de på där.
    fnys, jag fick ingen citron minsann, fast det va ju förvisso 3 gången jag gjorde skiten nu så...
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-03-15 10:41:30 följande:
    Appropå illamående så borde ju ja va rätt insatt där nee ursch å fy jag har faktist försökt att förtränga den perioden men lyckas inte riktigt. Jag fick både Lergigan comp och Primperan stolpiller som ja fick kombinera, med den kombinationen fick ja behålla lite av maten men va ju fortfarande sängliggande och kräktes varje dag... Spelade ingen roll vad ja åt å stekt mat, eller all mat som lukten av tilverkningen sitter kvar i luften va omöjlig... en period levde ja p potatis å fiskbullar i hummersås, å det i småå portioner. Blev serverad allt i sängen då ja va tvungen att hålla mig i mer liggande läge för satt ja upprätt så va det kört, duscha va dödsdömt. Har inge direkta tips vad man ska göra då det är så olika för alla, jag tex kunde INTE dricka vanligt vatten... Äpple dricka funkade bra. En dag va allt som bortblåst bara, men ja va ju väck i 4månader Det ända som kom ut possetivt va väll att när ja mådde så dåligt så han ja liksom inte ligga å va orolig för bebis för hade så fullt upp med mig själv... Har oroat mig regält ett par gånger men annars så har ja faktist turen att ta hela det här lugnare än lugnet.
    usch huan ja, lider med skiten, fast jag kräktes aldrig som tur va, skönt att det blev bättre för dig...
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-03-15 10:46:54 följande:
    Ja fyy ja vettefan om ja hade överlevt om ja fortfarande haft det så... inte en gång till säger ja bara. INTE en gång till...
    nää det förstår jag, jag mådde kalas med wille hela tiden men fan så mer illa den här gången så nu är det bra, inte en gång till här heller..
    Fast min mormor spådde mig igår o sa att jag skulle få en kille o en tjej o sen skulle det va slut..
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-03-15 11:00:09 följande:
    hehe då här det väll bara att hålla tumarna om att det stämmer då ska ni kolla eller låta det bli en överraskning?
    nä nu har det gått så långt att vi kan vänta tiden ut...
    Fru T skrev 2009-03-15 11:02:44 följande:
    Ne det får räcka gott å väl me ett barn, har ju tre katter me å så fort vi hittar ett hus så blire ju en hund me, å så fort pengarna finns så blire ju ett par pållar åsså så nepp ingen flerbarnsfamilj här inte
    vovve blir det här med så fort wille o nästa blir så stora att de kan börja tjata...
  • Firstandhappy

tjusigt som attans..

tänkte bara kolla med er som vart på crocus o gjort UL (typ könsultraljud) är det tillväxt UL man bokar då o vad kostar det??
    Ligger ju ganska olika i priserna beroende på vad man ska göra..

• Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-03-15 19:16:01 följande:
    jag mailade han och fråga och det är tillväxt ul man ska boka... antingen vanligt eller 3D
    jo jag fick för mig det med... fast det skiljde lite på pris, 900 för vanligt o 1500 för 3D
  • Firstandhappy

Ohhhh vikket vackert väder, ohhh vikken underbar dag... god morgon alla pigga o glada, hoppas ni fick sova bra... finns det några planer för denna dagen??

• Firstandhappy
    Marayah skrev 2009-03-16 07:56:09 följande:
    Ja, ja blev såååå glad när ja kikade ut att de e så solig. Här ska vi åka till Fonus, sen får vi se om vi hinner till Becka en sväng innan dagis hämtning.
    trevligt trevligt, ja jag funderar på att kolla om Becka vill ha fler på besök idag... vill inte hålla mig inne en dag som denna...
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-03-16 08:09:41 följande:
    å ja har vart vaken sen 4 nån gång så nu när solen lyser så fint så är ja så trött att ögonen går i kors = kryper ner under täcket i soffan å sover lite (mannen ligger å snarkar så vackert i sängen)
    Gooood morgon solstråle.... mähä inte de nä... sussa en stund till du..
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!