Inlägg från: thelifesaviour |Visa alla inlägg
  • thelifesaviour

VI från Linköping Del 3!!!!

Familjetrollet skrev 2009-03-19 13:47:22 följande:
    jag kan om inte sonen är här den helgen.vart bor Sanna?
    Jag bor på Stolplyckan, så det är ju mellan T1 och stan.
  • thelifesaviour

Herregud, vad jag är irriterad.. Illamåendet skulle ju inte komma tillbaka! Det var borta i två veckor, men nu går det absolut inte att äta på eftermiddagar/kvällar.

• thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-03-19 20:11:51 följande:
    vi får dricka te istället imorgon eftermiddag
    Ja, det får vi göra. Eller ja, ni kan ju få kaffe ändå, du och jessican, men jag kan dricka te. :)
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-03-19 20:46:24 följande:
    Idag har ja smaskat i mig en stoor mjukglass me massor av lakris/viol strössel Mannen skulle tvätta bilen så ja följde me å tvinga han att stanna till vid stora ikanoentren
    Åhva! Tur att jag hade gått och lagt mig innan jag läste det där. Jag hade dött av avund! :) Idag har dock min kära mor lovat att ta med mig på shopping och glassätning!
  • thelifesaviour

Åh, nu ska jag till campus för första gången på en månad! Jag längtar! :D

• thelifesaviour
    Skorpan08 skrev 2009-03-21 08:57:07 följande:
    Jösses vad ni skrivit, det tog ett tag att läsa ikapp. Härligt väder idag! Vi ska snart åka och handla till Elin´s kalas i morgon och sen blir det lite städning. Maken började iofs igår men det är lite kvar. Måste vara ute i solen idag också, det skulle ju bli uppåt 8 +grader. Skönt!
    Helt underbart väder idag! Vi håller på och förbereder för lite kalas här hemma, släkten ska komma hit och inviga lägenheten är det väl tänkt. Men jag måste ut en sväng innan dess! :)
  • thelifesaviour

Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-03-21 13:15:31 följande:

Tänkte bara tala om för er intresserade att jag fortfarande är på sjukhuset. Kommer dock få åka hem om en stund. Jag mår sådär, ont i magen och trött.Tur att det finns morfin Ska bli skönt att få komma hem och gosa med mina älsklingar! Hoppas allt är bra med er andra!
    Vad skönt att få komma hem till familjen!
    Ta hand om dig.
  • thelifesaviour
    Maria84 skrev 2009-03-21 17:06:29 följande:
    Då är vi två
    Tre nyfikna!
  • thelifesaviour
    Apipoulai skrev 2009-03-21 20:21:33 följande:
    =) Nåt bra på TV i afton?
    Nä, det är verkligen bara skräp på tv.. :(
  • thelifesaviour
    Apipoulai skrev 2009-03-21 20:51:16 följande:
    Mumsar jordgubbskräm, med smak av sommaren. :d
    Mm.. Jag längtar efter jordgubbar. Nu mumsar jag ananas, det går bra det med. :)
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!