Inlägg från: thelifesaviour |Visa alla inlägg
  • thelifesaviour

VI från Linköping Del 3!!!!

Apipoulai skrev 2009-03-21 21:02:55 följande:
    Ja, gud vad gott med färska jordgubbar. Längtar efter värme först och främst. Orkar inte med vinterjackan längre.
    Nej, vinterjackan är jättetråkig! Värme och jordgubbar och bad!
  • thelifesaviour
    Apipoulai skrev 2009-03-22 21:31:11 följande:
    Tack, men jag pluggar då. :/ Snart uppskrivning...
    Ja, jag pluggar också då, har så mycket att göra den här veckan. En annan gång kommer jag gärna. :)
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-03-23 12:53:44 följande:
    plugga distans i Linköping förutom på universitet i Linköping??? Vart kan man vända sig, nån som vet?
    www.studera.nu
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-03-23 13:17:26 följande:
    Så nu har Sture passat på att inviga skötbordet me vad skulle vi göra utan denna lilla kille som måste kontrolera å godkänna allt
    Hahaha, vilken underbar bild! :D
  • thelifesaviour
    Apipoulai skrev 2009-03-23 21:07:46 följande:
    Vad har alla här inne för fritidsintressen, förutom sin familj och sitta vid datorn? Jag själv idrottar jag en hel del, mest blir det fotboll. Resa och att fotografera är andra roliga saker jag gärna gör.
    Fotografera gillar jag också och att umgås med alla nära och kära i min närvaro. Och simma, jag simmar en heldel, så himla avslappnande och trevligt. Gillar att fixa och dona i hemmet, mycket pysslande och städande blir det. Och laga mat. Och baka! Och tusen andra saker. :)
  • thelifesaviour
    Apipoulai skrev 2009-03-23 21:42:23 följande:
    Laga mat! Vill du lära mig? :) Jag är verkligen skitdålig på det. Men jag är stolt över mmin köttfärssås, den har jag öva mycket på. ;) Oftast är det nog dock bara kreativitet som saknas.
    Men då får du börja öva på nya saker! :)
  • thelifesaviour
    Apipoulai skrev 2009-03-23 21:55:29 följande:
    Gillar du att städa alltså? Välkommen hem till oss. ;)
    :P Folk brukar säga det när jag säger att jag gillar att städa.
  • thelifesaviour

Vilken fin sol vi har idag! Nu får vi bara hoppas att snön försvinner.

Ewa, Linda och Diana, ni har inte så lång tid kvar nu! Vad spännande och vad avundsjuk jag blir! ;D Själv ska man gå höggravid i sommarhettan, blir lovely. Nä. Som jag sagt innan, jag ska ligga i vattnet varje ledig sekund. :)

• thelifesaviour

Herregud, vad gör man när man är ledig? Jag är ledig nu i en vecka, har lite småläsning, men inte mycket egentligen, trodde det var mer. Håller på att bli tokig! Och klockan är inte ens tio!

• thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-03-24 09:16:55 följande:
    nej det är sant, fast ligga o plaska i vatten med mage låter inte fel det heller... jag gör dig sällskap, heeeeela sommaren..
    Låter braaa. :)
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!