Inlägg från: Apipoulai |Visa alla inlägg
  • Apipoulai

VI från Linköping Del 3!!!!

JePaLuLi skrev 2009-04-22 22:36:35 följande:
    Nä men det blir annorlunda sen. Det är ju roligare att lägga ut bilder på sina barn.Du kommer nog ikapp sen ska du se
    Kanske, fast då har man väl inte tiden. ;)
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • Apipoulai
    JePaLuLi skrev 2009-04-23 08:42:04 följande:
    I början sover ju bebisen för det mesta så då är det inga problem. När jag hade bara Lucas hade jag hur mycket tid som helst. Nu är grabbarna ganska synkade så de sover samtidigt osv... Jag lägger jag in bilderna när pojkarna sover eller när Patrik är hemma och leker med barnen. Vi prioriterar att få in bilderna eftersom vi har väldigt många som följer vår bilddagbok. Det går ju ganska snabbt att få in dem
    Eller så sover mamman då också. ;) Den som lever får se. :)
  • Apipoulai
    thelifesaviour skrev 2009-04-23 07:53:18 följande:
     Jippi!!
    Ja, jag tycker att tiden går lite fort nu ändå. Nyss det var december känns det som. Men vad gör jag med tiden som går? Ingenting, jäkla looser man är. :( Bra att tiden går förresten, för då får jag mer mening med min tillvaro än att bara existera. :) Tur jag har fotbollen, det är mitt liv. <3
  • Apipoulai
    Fru T skrev 2009-04-23 11:19:21 följande:
    Åååååå nu ringde min bästaste bästa Siri, hon är snart här Min allraste bästaste vän från sörping som tyvärr bosatt sig hos sin far i Dumma skåneland (Helsingborg) men nuu kommer hon å ska leka med mig en hel helg *hoppar å studsar* Hon va redan i mjölby så ja får ta å studsa in i duschen..eller studsa vet ja inte snarare rulla/kravla
    Inte prata illa om Sundets Pärla. Längtar tillbaka dit. :(
  • Apipoulai

Uj, vad jag har ont i ljumskarna. Sprang Rosenkällaloppet idag och DET var inte min kropp van vid...att springa alltså. Skivstångspassen på friskis går hur bra som helst annars.

• Apipoulai
    Apipoulai skrev 2009-04-23 23:11:38 följande:
    Uj, vad jag har ont i ljumskarna. Sprang Rosenkällaloppet idag och DET var inte min kropp van vid...att springa alltså. Skivstångspassen på friskis går hur bra som helst annars.
    Har stora goa skavsårsblåsor under fötterna också. ;)
  • Apipoulai
    JePaLuLi skrev 2009-04-24 10:21:20 följande:
    Vad härligt!Jag fick också en känsla av en pojke, varför vet jag inte...
    Du har tidigare sagt att det är ett "killår" iår. ;)
    Jag fick förövrigt nyss beskåda en liten pojke som var en vecka gammal idag. Hur söt som helst. :D
  • Apipoulai
    thelifesaviour skrev 2009-04-24 16:20:32 följande:
    Jag har fått höra att det är ett flickår i år. Alla utom en i ett gäng tjejer jag träffar ska ha flickor. :)
    Ja, jag vet inte, tycker det föds lite av varje hit och dit. Babyboom kan vi iaf vara överens om att det är. Folk i stugorna har tråkigt i lågkonjungturens Sverige!? ;)
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!