Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

VI från Linköping Del 3!!!!

Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-17 21:18:14 följande:
    Jag kommer iaf, om det är ok Blir 10-10.30.
    Jag och grabbarna dyker också upp.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-03-18 17:53:09 följande:
    Oj vad mycket ni har skrivit, har inte hunnit kolla igenom allt! I måndags så firade jag och min man 9-årsjubileum sen har vi varit gifta ett år också Igår var vi ner på stan och shoppade och idag har jag varit till sjukhuset och träffat alla möjliga människor. Imorgon blir det operation. Läggs in vid 7.15 och blir den första som ska opereras. Är jättenervös, men jag kommer få lugnande när jag kommer dit! Fr.o.m. imorgon så kan jag aldrig mer bli gravid, känns lite tungt men nu finns det ingen återvändo. Vet att detta är det enda rätta att göra!
    Grattis till erat jubileum
    Förstår att du är nervös inför morgondagen. Ska tänka på dig! Kram!
  • JePaLuLi
    dinana skrev 2009-03-19 20:15:29 följande:
    Blir det någon träff imorgon? *nyfiken* När och var i sådana fall?
    Skulle precis in och fråga detsamma
  • JePaLuLi
    Apipoulai skrev 2009-03-19 22:35:48 följande:
    Kommer det någon mer, eller blir jag ensam med min kaka?
    Jag tror att jag och grabbarna kommer. Det beror på hur lång tid det tar på ikano, men det ska nog inte ta så lång tid. Hoppas vi äntligen ses
  • JePaLuLi
    Apipoulai skrev 2009-03-20 10:40:25 följande:
    Jag har inte heller träffat någon av er innan.Jag kommer med en röd nejlika i skjortkragen... ;)*skoja*Nä vars, jag är rätt så svartklädd. JennyoPatrik kanske känner igen mig!? Jag har iaf sett bilder på henne genom hennes fantastiska blogg.Väl mött!
    Vad söt du är

Mig känner du igen om inte annat på vagnen
  • JePaLuLi

Ni som kan det här med Tradera... Om man inte får det man har vunnit, kan man anmäla det på nåt sätt? Jag betalade direkt när jag vann auktionen i lördags och har inte sett röken av paketet än. Det är ju stöld för f*n!

• JePaLuLi
    dinana skrev 2009-03-20 11:09:22 följande:
    Du måste nog kontakta säljaren först... men får du inget svar så skulle jag anmäla.. Har aldrig varit med om att aldrig få det jag bjudit på. Eller jo en gång... men det var en småsumma och säljaren var ett blufföretag. Men jag skulle ta och ringa till säljaren först och främst. Antar att ni hållt kontakten via mailen innan, men det är ju oftast smidigare att lösa saker över telefon. Alla har ju inte tillgång till postlådor och tyvärr så håller inte posten vad de lovar. Många skickar dessutom med DHL nu och det tar lite längre tid plus att man får hämta ut varan.
    Jo men jag har självklart försökt få tag på henne nu i 3 dagar i rad, utan svar. I tisdags var det sista jag hörde från henne att det var skickat och att jag borde ha fått det i onsdags.
    Väntar till måndag, annars blir det en anmälan. Har skickat mail till henne också.
  • JePaLuLi

Tack tjejer för en MYCKET trevlig fika! Jisses vad kul Lucas hade, han somnade direkt i vagnen och sover fortfarande
    Det får vi absolut göra om snart igen!!

• JePaLuLi
    Apipoulai skrev 2009-03-20 18:17:30 följande:
    Ja, det var mycket trevligt att träffa er. =DKul att se alla glada barn också... samt att jag fick gosa med Linus.PS Det blev ingen bio, mest på grund av att det inte fanns något som R ville se.
    Undrade just vad du gjorde hemma
    Då får ni mysa hemma istället. Hoppas att vi kan ses snart igen!
  • JePaLuLi
    Apipoulai skrev 2009-03-20 18:38:27 följande:
    Aj, då, jag som tyckte Molly höll igång bra med både Lucas och Nellie.
    Verkligen!
    Fast hon gav upp lite på slutet och vilade i mammas knä. Det kanske räckte med det?
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!