VI från Linköping Del 3!!!!
dinana skrev 2009-03-24 17:16:49 följande:
Jag vet att min syster gjorde mammografi när hon var 27 år... men det var ju ett annat landsting.. så det var därför jag blev lite nyfiken. Tycker det gör grymt ont i alla fall. Cellprovet kan inte ha varit så farligt för det kommer jag inte ens ihåg att jag gjort.. men gubben min säger att jag gjorde det förrförra året... så *jaha*Familjetrollet skrev 2009-03-24 17:12:39 följande:
barn är så roliga.de säger precis vad de tycker.ibland tappar man hakan och ibland blir man sårad då barn inte tänker sig för då de säger det de vill säga.tösen pratade rätt mycket om bebisen vi förlorade under ett tag.och hon sa en del som sårade mig enormt mycket.men barn är som de är.de förstår inte jämt att de sårar.fy vad kallt det är ute idag,snöra emellanåt och blåser kallt.idag skulle man packat,men ush vad tråkigt det är.så det får bli till att packa imorrn istället.nån i tråden som följer LOST?vet nån när reprisen går?har kollat på tv4 hemsida men där kan man inte se gamla avsnittEn sak vet man när det gäller barn iaf, de är alltid ärliga och säger vad de tycker. På gott och ont