• dinana

VI från Linköping Del 3!!!!

Mår lite bättre idag, dörutom att någon jävel jhar stoppat bomull i öronen på mig så jag hör knappt någonting... bara susar och brusar... har försökt massa olika knep och det försvann en stund... men sen kom det tillbaka igen. Och nu håller de på å kör med en stor grävmaskin utanför så det känns som hela hjärnan håller på å dånar sönder..

Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • dinana
    playmate86 skrev 2009-03-12 14:22:53 följande:
    känns helt underbart att jag äntligen blivit det.. när anser ni att jag ska ringa kvinnohälas och så ska jag ringa redan i morgon eller ska jag vänta senaste graviditeten var ju skallbråck och var tvungen att avbrytas igen och fick då veta att denna gången är risken en på hundra i stället för en på tusen
    jag tycker ju att du skall försöka komma in så snart som möjligt då chansen är så stor. sen håller vi väl alla här i tråden tummarna för att det går vägen den här gången. min bästa kompis fick också avbryta första graviditeten pga av skallbråck, så jag vet hur jobbigt det är.
  • dinana
    playmate86 skrev 2009-03-12 14:41:25 följande:
    okej ska ringa dem i morgon och boka tid... tänkte när man ska göra en grav kalender på fl och den ska beräknas från sista mens är det första mens dagen man räknar från eller sista dagen man hade mens fattar inte riktigt hur den menar
    första dagen på den senaste mensen....
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-03-12 15:35:43 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-12 12:55:35 följande: mysigt ullstämma och aspnäset är som landet.då får vi hålla tummarna att ni får lägenheten jag kommer hålla mig borta från FL ett tag då det har hänt en riktigt hemsk sak idag här.vill inte berätta det här i tråden.men jag tar gärna en fika nästa vecka.jag kollar tråden framöver när det har ordnat sig här hemma...
    åh, vad tråkigt... jag tänkte precis kolla med dig hur det gick med cykeln... har bara inte blivit av. du kan ju inboxa mig eller nått när du får tid.
  • dinana
    Marayah skrev 2009-03-12 15:38:16 följande:
    Familjetrollet: Vilket pucko. Såna borde inte få ha hund... Fick en chock idag när ja hämtade Marko på dagis. Var tredje torsdag så har dom "hoppetossorna" hos sig, som är där när ordinarie är på personal möte. Marko hade visst slagit en kompis. Så fröken hade ställt han i ett hörn och stod lutad över honom och pratade med han. (såg att detta då ja precis kom) Sen säger hon till han att man inte ska slå nån i magen för de e inte snällt. Fine för mig liksom. Men sen kommer de. Fröken: Vill du att ja ska slå dej så du får känna hur de känns??? Marko: Ja men slå då!! Fröken: Nej de får du göra själv.. Marko: Slår sig själv i magen och säger. Näe, de gjorde inte ont... Asså ja höll ju på o ramla baklänges när ja hörde. Fröken vände sig om o typ hoppade till när hon såg mej. Hon trodde väl inte att ja skulle komma just då. Fast tur i oturen att ja gjorde de.
    Wupps... vad var det för stil? Humm.. 
  • dinana
    Marayah skrev 2009-03-12 16:45:27 följande:
    Tror vi sa ikano kl 11,30... Ja o Jenny ska ses i Centrum kl 11 och gå ut..
    Jag kanske kan hänga på. Skall ju inte hämta Molly förräns vid 13.
  • dinana
    Marayah skrev 2009-03-12 16:49:23 följande:
    Diana: Det går bra de.
    Alltså om jag får vill säga.. jag kanske inte är välkommen. Jag är så grymt uttråkad på dagarna och följer gärna ut och umgås med folk så länge jag kan. Skall till BM på eftermiddagen sen och få dåliga besked... ja... eller kanske goda.
  • dinana
    JePaLuLi skrev 2009-03-12 17:01:06 följande:
    Klart du får! Alla som vill är välkomna!
    Åh, låter trevligt...vart skall vi ses och när?
  • dinana

Vart skall vi fika förresten? Är ju bra om jag vet... så man vet hur mycket pengar man skall låna med sig... här är det tomt i kassan för tillfället.

• dinana

Vi beställde dagisplats till Molly i januari, och fick in henne i augusti. Så jag kan tänka mig att det kan ta tid.

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!