• dinana

VI från Linköping Del 3!!!!

MomZoon skrev 2009-03-13 10:58:19 följande:
    Tackar så mycket, känner mig redan välkommen..
    Här gick man in i v 27 för inte så många dagar sedan.
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • dinana
    Skorpan08 skrev 2009-03-13 14:01:16 följande:
    Tack tjejer för snabblunchen. Trist att jag inte kunde stanna längre. Men men... Alla dagar blir inte som man planerat. Det blev ju inge busfabriken heller, men jag har ju visat bilen iaf. Han skulle iväg och kolla en till nu sen höra av sig i em. Han tyckte den var helt ok iaf. Hoppas han köper den i em. Det skulle vara skönt att ha det avklarat.
    Tack själv! Alltid trevligt att träffas. Jag smet iväg lite fort kände jag också.. men var ju tvungen att passa mina tider. Fick dock inte så mycket mer vetskap hos Kvinnohälsan utan skall dit igen på måndag igen och göra fler tester då. Hade plus på testen idag igen, så ja.. jag vet inte riktigt hur det blir nu. Blodtrycket var en aning högre än sist.. men inte skyhögt.
  • dinana

Hum, såg att det är mors dag den 22 mars i england.. =)

• dinana
    LittleMee skrev 2009-03-13 15:38:55 följande:
    Ursäkta mig som inte är uppdaterad eller har ork för att läsa bakåt i tråden. Har det hänt nåt särskilt?
    Nja, de misstänker att jag har havandeskapsförgiftning igen... coh positiva test är lika med negativt.
    Fru T skrev 2009-03-13 16:19:09 följande:
    appropå ingenting eller
    Ja precis.. jag känner mig lite uppdaterad idag bara.
  • dinana
    Jen nifer skrev 2009-03-13 21:12:41 följande:
    Kan ju pressentera mig lite snabbt. Heter Jennifer, bor med min sambo Martin iof utanför Linköping. Närmare bestämt i Mantorp. Vi väntar vårat andra barn till September, har en dotter på 2 år :) Går för övrigt på Storken även denna gång. Vore ju kul att lära känna lite nya människor, så ska kika in på era sidor och försöka hänga på lite här :D
    Dig har jag ju snackat med innan vet jag allt. Du har ju också en Molly som vart beräknad samtidigt som min Molly =D Fast min dotter fuskade lite och kom fem veckor för tidigt.. =)
    thelifesaviour skrev 2009-03-13 21:07:35 följande:
    Nä! Nu ska jag nog ha lite sex med min man och sen somna! En perfekt fredagskväll med andra ord! :D
    Funderade på det där också... men jag vet.. inte gubben orkar sig i säng så har jag nog redan somnat.
  • dinana
    Jen nifer skrev 2009-03-13 21:31:32 följande:
    åh vad kul. och du väntar 3:e nu? se om vi väljer samma namn nu med:)
    Jag på sätt och vis blir det ju tredje, men det är egentligen bara nummer två. Första slutade ju i utomkvedshavandeskap. Ja, jag tänker ju inte avslöja några namn... tror inte vi kommer kunna enas om något ändå förräns barnet väl är ute.. =D Blir ju alltid jag som bestämmer i slutändan =D *hihi*

Fick ett chockmeddelande på min msn tidigare.. min fd arbetskollega skall ha barn igen... och nu väntar hon tvillingar. Jag trodde de skämtade först. Men men... jag tycker rejält synd om ungarna.. för deras föräldrar är otroligt upptagna med sitt arbete.. så jag undrar hur sjutton de skall hinna med tre blöjbarn samtidigt som de har tre företag att ta hand om.
  • dinana
    thelifesaviour skrev 2009-03-14 12:17:20 följande:
    Precis! Dock skulle vi nog inte känna att vi har råd att göra ett 3D, men ett tillväxtUL skulle man nog kunna göra! Vi får se.
    Vi kommer nog få ett tillväxt-UL vare sig vi vill det eller eje eftersom jag har vad som ser ut att vara havandeskapsförgiftning... igen.
  • dinana
    Maria84 skrev 2009-03-14 22:00:13 följande:
    Han fick jätteont i magen och fick kräkas och sen fick han ingen luft och tuppade av, fick fånga upp honom. Och så mår han jättekonstigt. Men nu är han på väg in till sjukhuset med ambulansen.
    Usch, vad hemskt. Hoppas att det inte är något alltför allvarligt. Håller mina tummar för er.
  • dinana
    Marayah skrev 2009-03-14 22:10:03 följande:
    Fy sjutton.. SKANDAL,, detta var ju lika illa som om Snälla snälla skulle vunnit.. Hejjade på EMD jag...
    Jag ringde och röstade på Snälla snälla som vanligt. Det är den låten som Molly har gått och sjungit på hela veckan, så när Caroline började sjunga på låten idag så sjöng Molly med. Det var rätt självklart då vem som skulle få vår röst.

Dock så satsade vi pengar på La Voix att den skulle vinna. Och japp det gjorde den ju till slut, så rätt låt vann ju i slutändan.
  • dinana

Hoppar in i tråden och önskar LEO grattis på födelsedagen!!!! GRATTIS!!

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!