Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

VI från Linköping Del 3!!!!

thelifesaviour skrev 2009-02-27 16:48:19 följande:

Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-02-27 16:32:40 följande:
    Välkommen tillbaka, grattis till flytten! Gottfridsberg är ju fantastiskt. Jag förstår alla som vill bort från Ryd, min bästa flytt någonsin var bort därifrån. Låter som en underbar lägenhet!
    kan bara hålla med.lgh ärtoppen,men allt dravel och bristen på barn gör att vi xo drar från ryd.NACKDELEN är att antastaren bor i skäggetorp nu
  • Familjetrollet

Skorpan08 skrev 2009-02-27 14:32:55 följande:

Nu har även jag hittat hit! Har varit ute och farit hela dagen. Först var vi på mvc, trodde dom skulle ta blodprov men inte då: Upp i stolen skulle jag, fy. Sen har vi varit i Tornby och det var inte bara vi som var där. Skönt att vara hemma igen. Min underbara make ska städa hela huset så jag får vila mig. I kväll blir det nog ett skönt skumbad.Och i morgon blir det fullt hus!
    ush för gynstolen.hoppas allt är bra med er familj.såg att du ska ha i september.vårt sista barn hade bf 23 sep.

här är det uppochner.vissa dagar vill man bara inte finnas,och vissa dagar är allt bra.när våren närmar sig så blir man bara påmind om "barnet"

den 10 april vill varken jag eller maken vara med om då förlorade vi makens mamma och vårt sista barn med 5 års mellanrum

jag läser tråden,men svarar allt mindre.funderar på att lämna tråden då allt bebisprat börjar få mig ledsen
  • Familjetrollet

dinana skrev 2009-02-28 18:58:12 följande:

Japp, grattis till alla Marior.. har ju en här också... Min egna lilla Molly Maria
    verkara vara ett poppis namn,jag heter maria i andrnamn
  • Familjetrollet

dinana skrev 2009-02-28 21:21:00 följande:

ja, det är väl det vanligaste namnet i världen
    verkar vara så ,även killar kan ju heta det
  • Familjetrollet

Marayah skrev 2009-03-01 12:33:34 följande:

Ahh, va bra. För ja tänkte oxå hoppa den. Ska åka till stångebro och titta på damhockey...
    halloj.jag vinkade till dig idag när du gick långpromenad med din granne.vi åkte förbi i bilen,och tutan funkade inte just då.

skoj med hockey,min make och hans vän är då oxå.vi brukar följa med ibalnd dit
  • Familjetrollet

Maria84 skrev 2009-03-01 17:28:26 följande:

Varför kan saker och ting bara gå smärtfritt utan att man ska behöva oroa sig? Har haft ont sen igår till och från och nu blöder jag lite igen. Försöker att inte oroa mig så mkt men det är svårt.
    sänder dig styrkekramar.

hoppas alla har haft en bra helg.här har man inte mått så bra
  • Familjetrollet

Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-01 18:08:33 följande:

Åh, såå bra jag mår nu! Är såå avslappnad o utvilad! Har varit på spabehandling idag, det var det skönaste jag varit med om i hela mitt liv! Jag fick ett presentkort i julklapp av min älskade o omtänksamme sambo som tyckte att jag behövde lite avkoppling.Nu är jag som på nyttfödd igen o med världens lenaste bebishud De sammarbetar dessutom med simhallen under våren nu med lite spaaktigt några torsdagskvällar som jag tänkte om det var några här ifrån tråden som ville hänga med kanske Verkar väldigt mysigt.Det står så här:Torsdagslyx
    I samarbete med Nettans Hud & Skönhetssalong introducerar vi Torsdagslyx ­ en skön och avkopplande helkväll i vårt rogivande romerska bad.
    Under kvällen guidas du genom olika behandlingar av Anette Hambalek, auktoriserad hudterapeut, och får möjlighet att själv prova på olika hud- och hårvårdsprodukter. Torsdagslyx innehåller både mat och dryck, och dessutom finns en av våra duktiga massörer på plats för att ge avslappnande nack- och ryggmassage.
    Så här går det till

Du blir mottagen i simhallens entré av kvällens badvärd, som delar ut badrock och välkomstdrink.
    Nere i romerska badet står buffén framdukad och ljusen är tända.
    Anette Hambalek informerar om olika behandlingar och inspirerar och vägleder dig att själv uppleva fördelarna och möjligheterna.
    Du får själv möjlighet att prova på olika produkter från Decléor, i kombination med massage, bubbelpool och bastubad.
    I Torsdagslyx ingår

Lån av badrock .
    Buffé och ett glas vin/alkoholfritt alternativ.
    10 min massage.
    Högklassig information om olika kroppsbehandlingar.
    Kropps- och hudvårdsprodukter från Decléor.
    Tid och datumTorsdagar kl 18.30-21.005/3 (Premiär), 19/3, 2/4, 16/4
    Anmälan och infoDu bokar din plats i simhallens reception. Anmälan är bindande då antalet platser är begränsade. Vi kan endast garantera din plats när den är betald. Frågor om Torsdagslyx besvaras av Madelene Bälter, tel 013-20 71 56Pris345 kr för medlemar395 kr för icke medlemarNågon som är intresserad??
    hade gärna gått,men på tok för dyrt.måste spara massa pengar till flytten
  • Familjetrollet

Maria84 skrev 2009-03-01 18:26:46 följande:

Just nu är jag mest inställd på att det inte går vägen. Läkaren sa ju att det fanns lite rester kvar så jag kunde få lite bruna flytningar eller så men nu är det blod, inte massor men så det droppar lite ialla fall så som sagt, är inställd på att det går åt skogen. Det är inte meningen att nåt ska vara enkelt för oss.
    jag håller tummarna för dig.jag lider med ddig.vet hur det är att ha blödningar under grav.jag hade blödningar och de fann inga fel,men för vår bebbe gick det inte bra
  • Familjetrollet

Marayah skrev 2009-03-01 19:22:17 följande:

Tänker på dej! Styrkekramar...
    Familjetrollet: Ahhh, nu har ja förklaringen till vem de var som vinkade. Ja tittade ju såklart mot Carina och pratade när ni for förbi och hon sa att nån hade vinkat. Hihi...
    haha det kan bli tokigt ibland.hoppas allt är bra med er. här har man huvudvärk som inte ger sig.men den brukar ge sig efter en liten flaska coca cola
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-03-01 19:47:58 följande:
    Lagt in nya magbilder nu, FATTA hur magen kommer se ut om tre månader då kommer magen att va ute å gå med mig å inte tvärtom
    oj vad din mage har växt sen du var här och fikade.förstår att du har svårt att hitta bra sovställning med din mage.jag hade oxå jättestor mage med töserna.man kände sig som en valross*skratt*
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!