Inlägg från: playmate86 |Visa alla inlägg
  • playmate86

VI från Linköping Del 3!!!!

jo mår ju illa konstant men försöker att inte kräkas.

får se vadf barnmorskan säger på monsdag när jag och sambon ska dit för första besöket.

• playmate86

okej min pappa har också diabetes är det något jag bör säga när jag ska dit på onsdag då eller????

• playmate86

kommer inte ihåg vad hon hette... när gör man normal en inskrivining då?

jag är hypernervös för sist jag var gravid och var hon bm sa hon att allt var normal och två veckor senare på ul så visade det sig att mitt barn hade skallbråck och dödsförklarades så jag är riktigt nervös den här graviditeten

• playmate86

jag hoppas verkligen det den dagen jag kommer njuta av min graviditet är när jag gjort ul och allt är normalt

• playmate86

idag kl är det första besöket hos bm som gäller är dunder nervös

• playmate86

hej,...

i onsdags var jag på kvinnohälas första gången och de sa att jag skulle på ul om sju veckor men jag vet inte om det är för lång tid att vänta eftersom sist jag var gravid var det skallbrock och det sågs redan i vecka tio alltså tre veckor tidigare än det ul jag ska få göra nu som blir i v13 och överläkaren på ul sa då att nästa grav måste övervakas extremt nog och med täta kontroller jag anser inte att få vänta 7 veckor på att få veta något är tät kontroll och den oro som växer i mig gör ju att jag inte kan fokusera på skolan och allt utan jag tänker bara på hur ul kommer vara..

vad tycker ni att jag ska göra ska jag trycka på att få göra ul tidigare eller ska jag bara finna mig i det???

• playmate86

min bm ringde ämntligen idaqg jag får som jag vill blir ett ul i v10+1 den 21/4 plus ett i vecka 13 den4/5 och inskrivning den 16/4.

ska även få recept belagda tabletter mot illamåendet eftersom jag inte får behålla min mat förutom frukosten.

kramar till er alla

• playmate86

hobby färg finns det inte mycket av på timarii finns på medmera och på guns hobby bod om du vet var de ligger

• playmate86

guns hobby bod ligger mitt emot stångebro gatukök och medmera ligger vid rondellen på nya tannefors vägen vid drottningbron och så har ldu kungsbergsskolan där med går inte att missa

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!