Inlägg från: playmate86 |Visa alla inlägg
  • playmate86

VI från Linköping Del 3!!!!

det tar bara tio min från mcdonaalds i stan till medmera bara rakt fram så långt man kommer sen är man framme

• playmate86

okej medmera butiken blir man väldigt väldigt snnabbt beroende av finns alllt man kan tänka sig där

• playmate86
    Familjetrollet skrev 2009-04-09 13:03:37 följande:
    hoppas allt är bra med er.villken vecka är du i nu?
    japp här går det bara bra lite oäker på om jag är i vecka nio eller tio för enligt bf som bm gav mig är jag i en helt annan vecka än vad fl säger bm säger v 8 och fl v 9 men jag tror jag är i vecka tio.

för att bm sa att jag skulle vara i v 10+1 den 21 april och det stämmer ju inte alls med fl
  • playmate86

dinana jag har 85H i bh stl och det är tugnt hoppas de inte växer mer nu uinder graviditeten finns ju inga amnings bhar för de med kämpe stor byst

• playmate86
    Fru T skrev 2009-04-09 20:01:57 följande:
    Amningstoppar såg ja ett gäng på HM som såg helt ok ut, som v-ringade t-shirtar me lite omlott i ringningen om du fattar va ja menar... sånna ska ja införskaffa mig några iallafall...
    vad kostade dessa då????
  • playmate86

jag fick veta av en kompis att jag får åka till gamla stan i sthlm så tar hon där hem amnings bh till mig för 1250: st

• playmate86

vad ska folket här göra mer i påsk då???

själv blir det lugnt i morgon lördag till mina svärföräldrar och söndag blir fin middag hos mina föräldrar och måndag blir elmia

• playmate86
    Firstandhappy skrev 2009-04-09 20:32:23 följande:
    nej det räcker fan med att ha 90 DD så finns det inga att få tag på, hittade en på Cubus förra veckan men fy fan va illa den satt...

ohhh billigast i stan... precis vad man behöver som nybliven mamma, en resa till sthlm o hosta upp dom pengarna..
    ja visst är det billigt precis vad man har råd med efter bilbarnstol, barnvagn, skötbord, kläder, blöjor, barnvagn och allt annat som man ska köpa då vill man ju absolut betala 1250:- för en nedrans BH med nej
  • playmate86

skrev visst barnvagn två gånger en av gångerna ska ju vara spjälsäng

• playmate86
    dinana skrev 2009-04-09 20:54:32 följande:
    Nej det verkar inte finnas några butiker i Sverige som säljer bheåar i rätt storlek.. i så fall skall se var specialbeställda... 65G och 70G är nästan omöjliga att få tag på här i Linköping... har aldrig sett någon i alla fall... sen om man vill ha amningsbehå är det ju liksom ingen idé ens att ge sig ut å leta. Köpte den största storleken de hade på HM för att testa, men den var för liten i kupan och så klart för vid runt om då.
    jag vet ett kanon ställe i lkpg

in på filbyter till mays eller vad dom heter jag köpt mina där kanon bra personal hittar perfekt modell på bh och allt och billigt mina kostar 345:- för 85H och jag använder tiumph havkupa med spets...
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!