Inlägg från: playmate86 |Visa alla inlägg
  • playmate86

VI från Linköping Del 3!!!!

okej ska kolla runt lite och se vad jag hittar

JePaLuLi skrev 2009-05-10 11:08:06 följande:
    Det finns massor överallt.Googla på bebiströja så får du upp massor med sidor. Tänk på att de är ganska stora bara. Jag tog min vanliga storlek men den var som ettt tält.
  • playmate86

ingen som vet någon som är i behov av mamma kläder????

• playmate86

jag vet hur det är att ha sådan mens de tre första dagarna för mig fiuck jag bo på toa skönt att slippa det nu när man ä'r gravid. dock lyckades jag stoppa min mens förr med p-spruta tack vare hormonerna blödde jag lite första månaden sen inget alls. annars kan du prova några tabletter som finns på recept som heter tranon och dem är kanon. ska man ta två styck trte gånger om dagen var 6 timma ca och gör man det blöder man nästan nada hela den dagen.... och tar man bara på morgonen så lugnar den ner mensen radikalt

Apipoulai skrev 2009-05-10 21:03:36 följande:
    Stackare, det är en av de bästa uppfinningarna efter hjulet. ;)
  • playmate86

Familjetrollet

jag vet hur det är att ha sådan mens de tre första dagarna för mig fiuck jag bo på toa skönt att slippa det nu när man ä'r gravid. dock lyckades jag stoppa min mens förr med p-spruta tack vare hormonerna blödde jag lite första månaden sen inget alls. annars kan du prova några tabletter som finns på recept som heter tranon och dem är kanon. ska man ta två styck trte gånger om dagen var 6 timma ca och gör man det blöder man nästan nada hela den dagen.... och tar man bara på morgonen så lugnar den ner mensen radikalt

• playmate86

Apipoulai

läste fel först sorry :(

• playmate86

låte säga att du har mens normalt 7dagar men tar tabletterna som stoppar en dag så får du 8dagar mens som är väldigt långsam blödning inga problem. jag hade inget annat val än att ta dem hellre det än att jag fick fara till akuten hela tiden då jag blödde från att jag var 15tills jag var 20 i 10dagar störtblödning. en supertampong+en binda för natten och två par byxor ut genom toa dörren och in igen direkt för då är det dags att byta allt igen jag blödde extremt för mycket därför körde jag med medicin. jag fick valet tabletterna eller att bli steril....

Mandarin skrev 2009-05-10 21:17:18 följande:
    Tableter i all ära, är det inte bättre att låta kroppen sköta det naturligt.var tar allt blöd vägen som skulle kommit ut men ej gjorde det?
  • playmate86

Familjetrollet

ja p-spruta var det värsta jag någonsin haft med om man bortser attt den ett bra tag tog bort min mens. men fick jobbiga biverkningar ökade i vikt med 35kg bara så där, gick från att ha 75b till att nu ha 85H och plus att jag fick en trombos som satte sig vid hjärtat allt det tack vare depo-provera Alltså p-spruta

• playmate86

nu finns det ul bilder i mitt bildgalleri titta om ni vill

• playmate86

Fru Tzoanidis

jag beklagar sorgen. hoppas du är okej kramar om jätte mycket

• playmate86

hej hej allesammans härlgt väder idag vad ska ni göra idag då? själv blir det stan leta lite kläder men inte handla nått *snyft* men titta får man i alla fall

• playmate86

jo men man blir så fruktansvärt sugen på att handla...
    hittat ett par byxor på hm i linne både vita och beige mamma byxor då då.. 300_. kostade dom hoppas jag får dem när jag fyller nu den 26:e maj....

Firstandhappy skrev 2009-05-12 11:29:55 följande:
    kan vara massa trevligt det med...
  • playmate86

härligt det gjorde vi i helgen som tur var..

Familjetrollet skrev 2009-05-12 11:33:04 följande:
    här ska det städas och tvättas
  • playmate86

jo jag har förstått det men det är charmen med barn när de lär sog att städa själva..

Familjetrollet skrev 2009-05-12 11:41:32 följande:
    [citat]
    här städas det varje dag,barn är experter på att stöka ner
  • playmate86

är det någon som ska se eurovision semin ikväll och på torsdag???

vill tipsa om att ser serbiens bidrag det är skrattretande är en ren kopia av adam allsing med världens blonda afro som kan svänga på höften. man ser bara adam framför sig... länkar från youtube om någon vill ha ett gått skratt

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!