VI från Linköping Del 3!!!!
okej ska kolla runt lite och se vad jag hittar
okej ska kolla runt lite och se vad jag hittar
ingen som vet någon som är i behov av mamma kläder????
jag vet hur det är att ha sådan mens de tre första dagarna för mig fiuck jag bo på toa skönt att slippa det nu när man ä'r gravid. dock lyckades jag stoppa min mens förr med p-spruta tack vare hormonerna blödde jag lite första månaden sen inget alls. annars kan du prova några tabletter som finns på recept som heter tranon och dem är kanon. ska man ta två styck trte gånger om dagen var 6 timma ca och gör man det blöder man nästan nada hela den dagen.... och tar man bara på morgonen så lugnar den ner mensen radikalt
Familjetrollet
jag vet hur det är att ha sådan mens de tre första dagarna för mig fiuck jag bo på toa skönt att slippa det nu när man ä'r gravid. dock lyckades jag stoppa min mens förr med p-spruta tack vare hormonerna blödde jag lite första månaden sen inget alls. annars kan du prova några tabletter som finns på recept som heter tranon och dem är kanon. ska man ta två styck trte gånger om dagen var 6 timma ca och gör man det blöder man nästan nada hela den dagen.... och tar man bara på morgonen så lugnar den ner mensen radikalt
Apipoulai
läste fel först sorry :(
:) tackar
låte säga att du har mens normalt 7dagar men tar tabletterna som stoppar en dag så får du 8dagar mens som är väldigt långsam blödning inga problem. jag hade inget annat val än att ta dem hellre det än att jag fick fara till akuten hela tiden då jag blödde från att jag var 15tills jag var 20 i 10dagar störtblödning. en supertampong+en binda för natten och två par byxor ut genom toa dörren och in igen direkt för då är det dags att byta allt igen jag blödde extremt för mycket därför körde jag med medicin. jag fick valet tabletterna eller att bli steril....
Familjetrollet
ja p-spruta var det värsta jag någonsin haft med om man bortser attt den ett bra tag tog bort min mens. men fick jobbiga biverkningar ökade i vikt med 35kg bara så där, gick från att ha 75b till att nu ha 85H och plus att jag fick en trombos som satte sig vid hjärtat allt det tack vare depo-provera Alltså p-spruta
nu finns det ul bilder i mitt bildgalleri titta om ni vill
Fru Tzoanidis
jag beklagar sorgen. hoppas du är okej kramar om jätte mycket
hej hej allesammans härlgt väder idag vad ska ni göra idag då? själv blir det stan leta lite kläder men inte handla nått *snyft* men titta får man i alla fall
jo men man blir så fruktansvärt sugen på att handla...
hittat ett par byxor på hm i linne både vita och beige mamma byxor då då.. 300_. kostade dom hoppas jag får dem när jag fyller nu den 26:e maj....
härligt det gjorde vi i helgen som tur var..
jo jag har förstått det men det är charmen med barn när de lär sog att städa själva..
är det någon som ska se eurovision semin ikväll och på torsdag???
vill tipsa om att ser serbiens bidrag det är skrattretande är en ren kopia av adam allsing med världens blonda afro som kan svänga på höften. man ser bara adam framför sig... länkar från youtube om någon vill ha ett gått skratt