• Fru T

VI från Linköping Del 3!!!!

Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-17 18:58:37 följande:
    Vad kul Vad blev det för skötbord då?
    japp, ja blev lite överaskad faktist, trodde inte ja skulle få köpa hem det fören minst om en månad

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/S29828090
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-03-17 19:04:52 följande:
    Åh! Vi funderar på om vi ska köpa skötbord alls eller inte. Min mamma säger att hon aldrig använde det iaf och vårt badrum har inte riktigt mycket plats, det är stort, men dåligt planerat. :/
    Vi har ju den lilla hörnan som vi hade som kontor förut, där har ja röjt å målat så nu blir det fint med ett skötbord där
    Först hade vi tänkt att ha ett sånt som man sätter på badkaret, mamma hade det till alla mina syskon å det funka toppen, så när mamma hittade ett på loppis för 50 spänn köpte hon ett. men vi kostatera att vi inte kan ha det ändå för när man lyfter av det (för att det inte ska bli dyngsurt när man dischar) så får man inte plats att så på golve i vårt enormt stora badrum..

Har ni badkar kan ni ta det om ni vill

det här skötbordet går ju ta bort själva liggpöattan på med så man han ha det som hylla i barnrummet sen
    Åh vad jag längtar
  • Fru T

haha fan va ja skriver som en kratta hoppas du fattar vad det står ändå

Åh vad jag längtar
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-03-17 19:15:21 följande:
    FruT, Jag vill inte ha ett sådan som man har över badkaret.. Känns så himla otympligt. Men tack för erbjudandet! :) Dock finns det ju ett på IKEA som ser ut att vara väldigt lätt att fälla ihop, kanske det kan vara något. Vi får mäta och ha oss lite.. L&V-mamman, nej, det har vi inte, annars hade det ju varit hur smidigt som helst.
    Det är ju en smaksak, jag tyckte det funkade jättebra när mina syskon va små

blocket brukar det finnas en hel del sånna uppfällbara på....
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-03-17 19:32:21 följande:
    Precis, en smaksak.. I mina ögon är de dessutom så himla fula. :) Men ja, ska kika lite på sådana också! Kanske man hitta något bra.
    Ja snygga kan ja inte påstå att dom är {#lang_emotions_tongue_out}
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-03-18 16:50:49 följande:
    Åh, glass! Det vill jag äta. Det var länge sedan..
    är inne på min andra idag

har blivit glassåman så har alltid glass hemma nu...

längtar te Bosses öpnar igen
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-03-18 18:31:46 följande:
    Vi har piggelin hemma, det är fina saker, men jag vill äta kulglass! Blåbär! Åh vad gott.
    Piggelin har ja inte vågat äta på flera månader, det va det sista ja åt och fick upp innan ja las in... har alltid paketglass, å ibland lite pinnar me

sen måste ja ta mig en tur te ikano med jämna mellanrum för i kjosken där har dom grymt god mjukglass å lakrits/viol strössel
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-18 19:37:04 följande:
    Vi pratade idag om att det skulle vara kul att hitta på nåt allihopa o att det verkligen blir av oxå Vi tyckte det var jättetrevligt när vi var hemma hos Fru T o åt mat o bara satt o pratade. Kan vi inte dra ihop ett gäng o göra det igen hos nån. Det blir ju billigt o bra om man delar på matkostnaden.
    Låter trevligt, för mig funkar det ju att va här då det fortfarande är barnfritt Ojämna veckor är det även manfritt eftersom han jobbar helger då..
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-03-18 20:06:21 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-18 19:37:04 följande: Ni får jättegärna komma hem till mig och äta lite mat om ni vill någon gång! :) Låter som en jättetrevlig idé.
    Ja eller hos dig då mig spelar ingen som hällst roll... men ja har det fortfarande gärna en ojämn vecka för nu kommer mannen inte jobba så mycket på krogen så ja skulle vilja njuta av att han är hemma helgkvällar jämna veckor..
    Åh vad jag längtar
  • Fru T

ja har skruvat skötbord ikväll, så nu är ja ännu ett steg i rätt riktning
    här får inte mannen komma inärheten när möbler ska sättas ihop, det är JAG som gör!!
    Men som vanligt när ja är duktig så blir ja straffad, mina höfter tar dö på mig!! (likadant va det ju när ja måla)... aja tur att det bara e spjälsängen som ska sättas ihop sen... fast det KANSKE ja släpper åt mannen (med risk för att ja kommer sitta brevid å komentera hur fel han gör)

Åh vad jag längtar
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!