• Fru T

VI från Linköping Del 3!!!!

thelifesaviour skrev 2009-03-15 10:34:12 följande:
    På pappret står det att jag ska ta med citron, men min BM sa att de hade citron. Men kanske bäst att ta med iaf. :)
    Jag hade med mig citron..
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-03-15 10:44:40 följande:
    usch huan ja, lider med skiten, fast jag kräktes aldrig som tur va, skönt att det blev bättre för dig...
    Ja fyy ja vettefan om ja hade överlevt om ja fortfarande haft det så... inte en gång till säger ja bara. INTE en gång till...
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-03-15 10:48:56 följande:
    nää det förstår jag, jag mådde kalas med wille hela tiden men fan så mer illa den här gången så nu är det bra, inte en gång till här heller..Fast min mormor spådde mig igår o sa att jag skulle få en kille o en tjej o sen skulle det va slut..
    hehe då här det väll bara att hålla tumarna om att det stämmer då ska ni kolla eller låta det bli en överraskning?
    Åh vad jag längtar
  • Fru T

Ne det får räcka gott å väl me ett barn, har ju tre katter me å så fort vi hittar ett hus så blire ju en hund me, å så fort pengarna finns så blire ju ett par pållar åsså så nepp ingen flerbarnsfamilj här inte

Åh vad jag längtar
  • Fru T

Eeeeh men hallåå ja e ju fan i vecka 30 nu dämit

lägger in nya magbilder senare när mannen vaknat... (kör ju varannan vecka nu)

Åh vad jag längtar
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-03-15 11:14:36 följande:
    Åh, vecka 30! Härligt!Jag är snart i vecka 15 jag, känner mig lite nöjd. :) Men åh vad det är långt var till september!
    hehe det förstår ja, jag längtar tills det börjar bli lite varmare för då vet ja att det inte är så långt kvar
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-03-15 11:34:54 följande:
    nä nu har det gått så långt att vi kan vänta tiden ut... vovve blir det här med så fort wille o nästa blir så stora att de kan börja tjata...
    Mannen är ju utbildad hundförare så han vill ju ha tjänstehund igen (Malinois) så planen är att han har hund inom jobbet igen inom 5 år, köper ju en valp å sen ska den tränas i två år för dom tas inte i tjänst föern vid 2 års ålder... sen skulle ja vilja ha en JR me
    Åh vad jag längtar
  • Fru T

Ska följa me en kolega till mannen på tisdag å kolla på skyddshundsträning, det e såå häftigt både väktare å poliser som är där me sina vovvar...

Åh vad jag längtar
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-03-15 11:44:01 följande:
    Huvva, en hund är det sista man ser i det här hemmet. :) Det verkar gosigt att vara en som gillar hundar, jag vill gärna gilla hundar, men fy. De är obehagliga..
    ja skulle kunna ha en gård me alla möjliga djur på bara ja slipper grisar för DOM e läskiga
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-03-15 11:52:08 följande:
    Ja, skulle också gärna ha massor djur! Men grisar är det väl inget fel på? Höns och andra fåglar däremot, de är obehagliga. :)
    ja fåglar är lite läskiga dom me, dom flaxar ju å har sig dämit

Grisar fick ja nog av när ja gick på vreta skolan, dom ÄR läskiga...

men några katter, hundar, hästar å kanske lite gätter me å nåra kaniner kanske (fast dom bits) ... det vore lagom
    Åh vad jag längtar
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!